اس ام اس عاشقانه

عاشقانه ها ، بزرگترین سایت رمانتیک فارسی زبانان

اس ام اس عاشقانه

عاشقانه ها ، بزرگترین سایت رمانتیک فارسی زبانان

طبقه بندی موضوعی
اس ام اس عاشقانه و ابراز علاقه جدید سری بیست و چهارم
عاشقانه ها ، بزرگترین سایت رمانتیک فارسی زبانان
اس ام اس عاشقانه


باور کن! کار من نیست ، کار دل است

دلم جایی میان نفس هایت گیر کرده است

.

اس ام اس عاشقانه
.

عاقبت گر عمری باشد ماندگار / می گذارم این سخن به یادگار

می نویسم روی کوه بیستون / زنده باد دوستان خوب روزگار . . .

.

اس ام اس عاشقانه دی 92
.

روزگاری همچو گل ما هم نگاری داشتیم / اینچنین خاری نبودیم اعتباری داشتیم

این که میبینی در این فصل خزان با پشت خم / این زمستان را مبین ما هم نگاری داشتیم . . .

.

اس ام اس عاشقانه
.

بی تو مهتاب شبی باز ازآن کوچه گذشتم / همه تن چشم شدن خیره به دنباله توگشتم

شوق دیداره تو لبریز شداز جام وجودم / شدم آن عاشق دیوانه که بودم . . .

.

اس ام اس عاشقانه دی 92
.
فرقی نداره حکم چی باشه رفیق ، شما همیشه لازمی . . .

.
اس ام اس عاشقانه
.

ای دوست کجایی که دلم یاد تو کرده/بی تو دل من خاطره اش نیز پر درده

با هرقدمی یادتو کردم لب ساحل / ای دوست کجایی که قدمها همه فرده !

.
اس ام اس عاشقانه دی 92
.
هر چه کردم به ره عشق وفا بود ، وفا

وانچه دیدم به مکافات جفا بود ، جفا

شربت من ز کف یار الم بود ، الم

قسمت من ز در دوست بلا بود

.
اس ام اس دوستت دارم
.
آنهایی که با چشم کمتر دیده میشوند ، در قلب بیشتر یاد میشوند

مثل “تو”

.
اس ام اس دوستت دارم
.
خداوند نمیخواهد ما به هم برسیم

می دانی دلیلش چیست ؟

می داند که اگر کنارم باشی

دیگر هیچ وقت ، هیچ چیز

از او نخواهم خواست

.
اس ام اس دوستت دارم
.
خوش به حال خدا که “لحظه به لحظه” با توست

و “من” همیشه درباره ی “تو” با “او” حرف میزنم . . .

.
اس ام اس عاشقانه دی 92
.
پنجره ها کلافه اند از سنگینی نگاه منتظرم…

اگر نمی آیی اینقدر پنجره ها را زجــــر ندهم

چشم هایم به جهنم..

اس ام اس عاشقانه رو رمانتیک دوستت دارم پیامک عاشقانه جدید I love you بارانی دوست دختر دوست پسر عاشقانه ها asheghaneha
مطالب پیشنهادی :

اس ام اس عاشقانه و رمانتیک بوی عشق

اس ام اس تبریک تولد عاشقانه جدید سری هفتم

دو بیتی های عاشقانه و رمانتیک جدید سری اول



----------------------------------------------------------------
♥ اگه کپی میکنی منبع یادت نره ♥ ;)

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی