اس ام اس عاشقانه

عاشقانه ها ، بزرگترین سایت رمانتیک فارسی زبانان

اس ام اس عاشقانه

عاشقانه ها ، بزرگترین سایت رمانتیک فارسی زبانان

طبقه بندی موضوعی

اس ام اس بیقراری سری اول


بی قراری


تمام روز و شب با بیقراری ، به شوق روی تو بیدار هستم، 

گرچه بی غرورم زنده اما، به شوق لحظهی دیدار هستم ..


♥♥ عاشقانه ها ♥♥


تو رفته ای

و من هنوز زیر لب

ازخودم سوال می کنم

چگونه من

به این سکوت دردناک بعد رفتن تو

مبتلا شدم


♥♥ عاشقانه ها ♥♥


تو فقط بگو می آیی…

صندلی کنار من،

طاقتش زیاد است…!


♥♥ عاشقانه ها ♥♥


ایـــن روزهــا

نوازنـــده ی خــوبـی شــده ام.

"دلـــــم شـــور می زنـــــد"

"چــشـــمانـــم تــــــار". . .


♥♥ عاشقانه ها ♥♥


نذر کردم تا بیایی هر چه دارم مال تو

چشم های خسته و پر انتظارم مال تو

یک دل دیوانه دارم با هزاران آرزو

آرزویم هیچ ، قلب بی قرارم مال تو . . .


♥♥ عاشقانه ها ♥♥


هنوزدلخوشی ذهن خسته ام این است که درخیال خودت بی خیال من نشدی…


♥♥ عاشقانه ها ♥♥


همه چیز زود شروع شد

عاشقی !

دلتنگی !

بی قراری !

رفتن تو …

اما نمیدانم چرا تمام نمیشود ؟

لعنی !!!

عشق تو در من !


♥♥ عاشقانه ها ♥♥


هوای دلم عجیب برایت گرفته!

من و آسمانی از حرف های نگفته!

راستی،

جسارت نباشد

تو کی می آیی ؟!


♥♥ عاشقانه ها ♥♥


آرزوی قشنگی است

داشتن رد پای تو کنار ردپای من

بر دشت سپید پوشیده از برف

اما هنوز نه برف اومده و نه تو

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی