اس ام اس عاشقانه

عاشقانه ها ، بزرگترین سایت رمانتیک فارسی زبانان

اس ام اس عاشقانه

عاشقانه ها ، بزرگترین سایت رمانتیک فارسی زبانان

طبقه بندی موضوعی

اس ام اس سیگار سنگین



اس ام اس سیگار



زیر سیگاریم را خالی نکن! اینهایی که می بینی ته سیگار نیستند!! لحظه لحظه خاطراتم را برایشان تعریف کرده ام... اینها خط به خط برگهای دفترچه ی خاطرات نحس من است..


عاشقانه ها ... 

رمانتیک ترین جای دنیا


از فرط نبودِ دود، دِق می کردیم
شاعر که نمی سرود، دِق می کردیم
وقتی که به شعر ناسزا می گفتند
سیگار اگر نبود، دِق می کردیم!

عاشقانه ها ... 

رمانتیک ترین جای دنیا


چگونه درگیرت نباشم رفیق!؟
وقتی فندک یادگاریت سیگاریم کرد

عاشقانه ها ... 

رمانتیک ترین جای دنیا


هرچه زودتـر به خانه برگرد...
سیگار عامل ِ اصلیِ سرطان است !

عاشقانه ها ... 

رمانتیک ترین جای دنیا


میکشم و کوتاه میکنم با هر نخ سیگار ، 
کوتاه میکنم عمرِ این روزهای تکراری را ... 

عاشقانه ها ... 

رمانتیک ترین جای دنیا


سردم ، نیستم !
نه هستم تنها اینجا نیستم !
گواه حرف هایم بوی گند و تلخ سیگارم است.
دلت که هوایم را کرد، تنها رخت چرک های چند وقت پیشت را بو کن!
هنوز هم عطر گند و تلخ سیگارم بر روی لباس هایت مانده ...! 

عاشقانه ها ... 

رمانتیک ترین جای دنیا


ﺩﺭﺳﺖ ﻣﺜﻞ ﺳﯿﮕﺎﺭ ﺍﺳﺖ ...
" ﺧﺎﻃﺮﻩ ﻫﺎ " ﺭﺍ ﻣﯿﮕﻮﯾﻢ،
ﺣﺎﻝ ﻣﯿﺪﻫﺪ،
ﻭﻟﯽ ﺍﺯ ﺩﺭﻭﻥ ﻣﯽ ﭘﻮﺳﺎﻧﺪ

عاشقانه ها ... 

رمانتیک ترین جای دنیا


عادت ندارم سیگارم را با آتش دیگران روشن کنم ! دلم با آتش دیگران سوخت برایم کافی بود …

عاشقانه ها ... 

رمانتیک ترین جای دنیا


ﮔـــﻨﺎﻫﺶ ﭘــای ﺗـــﻮ ...
ﺑـــﻪ ﻫﯿﭻ کــس به جز سیگارم ﺩﯾﮕــــﺮ اعــتماد ﻧﺪاﺭم!

عاشقانه ها ... 

رمانتیک ترین جای دنیا


نمی‌خواهد جوابِ اشکهایم را بدهی
من هیچوقت اشک نریختم
فقط جوابِ دودِ سیگارهایی را بده که سقف بالکن را سیاه کرده !

عاشقانه ها ... 

رمانتیک ترین جای دنیا


هر روز و هر ساعت،

عاشقانه میبوسمش!

و او، دلبرانه برایم میرقصد!

چه عاشقانه زیبایی داریم!

من و سیگارم. . .


مطالب مرتبط



نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی