اس ام اس عاشقانه

عاشقانه ها ، بزرگترین سایت رمانتیک فارسی زبانان

اس ام اس عاشقانه

عاشقانه ها ، بزرگترین سایت رمانتیک فارسی زبانان

طبقه بندی موضوعی

اس ام اس های زیبای دلشکستگی جدید سری دوم

“غصه نخور… اگر رفت  ˓ گریه نکن… یک روز چشمان یک نفر عاشقش می کند … یک روزی معنی کم محلی را می فهمد…یک روز شکستن را درک می کند…آن روز می فهمد آه هایی که کشیدی  ˓ از ته قلبت بوده…می فهمد شکستن یک آدم تاوان سنگینی دارد”

♥*♥عاشقانه ها♥*♥

“روز اول با خودم گفتم دیگرش هرگز نخواهم دید  ˓ فراموشش خواهم کرد  ˓ روز دوم باز میگفتم  ˓ لیک با اندوه و با تردید روز سوم هم گذشت اما بر سر پیمان خود بودم  ˓ ظلمت زندان مرا می کشت  ˓باز زندان بان خود بودم  ˓ شرمگین می خواندمش بر خویش  ˓ از چه بیهوده گریانی؟ در میا گریه نالیدم: دوستش دارم  ˓ نمی دانی؟!!!

♥*♥عاشقانه ها♥*♥

“روزی دختری به کوروش کبیر گفت : من عاشق شما هستم. کوروش گفت”شما دختر زیبایی هستید و من لیاقت شما را ندارم ولی برادرم بسیار زیباست و لیاقت شما را دارد و الان هم پشت سر شما ایستاده.دختر به سرعت صورت خود را برگرداند ولی کسی را ندید!کوروش لبخندی زد و گفت : اگر شما واقعا عاشق من بودید برنمی گشتید که برادرم را ببینید! 

♥*♥عاشقانه ها♥*♥

“ای فلک گر مرا نمیزاییدی اجاقت کور بود؟ من که خود راضی به این خلقت نبودم زور بود؟ منکه باشم یا نباشم چرخ گردان لنگ نیست  ˓ من بمیرم یا نمیرم کسی دلتنگ نیست…” 

♥*♥عاشقانه ها♥*♥

“خدایا یا نوری بیفکن یا توری… ماهی کوچکت از تاریکی این اقیانوس می ترسد!”

♥*♥عاشقانه ها♥*♥

“سک سک…!! پیدایت کردم…!!آنجا…!!!در آغوش او…!!!” 

♥*♥عاشقانه ها♥*♥

“خسته ام…خیلی خسته…! شاید کمی خواب آرامم کند…ولی دردهایم بیشتر از آن است که با کمی خواب رفع شود…پس ترجیح می دهم تا همیشه بخوابم….!!”

♥*♥عاشقانه ها♥*♥

“آنقدر باورت دارم کی وقتی بگی : بارون  ˓ خیس میشم…!”

♥*♥عاشقانه ها♥*♥

“مانند گردبادی!! و من مانند آخرین برگ از یک درخت خشکیده. به سراغم آمدی و چنان مرا در هم پیچیدی که فرصت دست و پا زدن را نیز از من گرفتی!” 

♥*♥عاشقانه ها♥*♥

“باید بلند شوم قهوه ای بو کنم  ˓ بلکه این عطر لعنتی تنت از سرم بپرد…”

اس ام اس دلشکستگی جدید و عاشقانه زیبا  و غمگین

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی