اس ام اس عاشقانه

عاشقانه ها ، بزرگترین سایت رمانتیک فارسی زبانان

اس ام اس عاشقانه

عاشقانه ها ، بزرگترین سایت رمانتیک فارسی زبانان

طبقه بندی موضوعی

اس ام اس های زیبای عاشقانه گل سرخسری22
اس ام اس عاشقانه
زندگی می کنم و برایش دلیل هم دارم :
دوست داشتن تــــــــــــــــــــــو …
.

اس ام اس عاشقانه
.
شاهرگم قید توست ، بزنم میمیرم …
.

اس ام اس رمانتیک
.
هیچ رویایی به پای بیداریم با تو نمیرسد
خوابها فقط خودشان را اذیت می کنند !
.

اس ام اس جدید عاشقانه
.
خوبان را باید روی چشم ها گذاشت …
کجایی ؟! چشم هایم بهانه ات را گرفته اند !

.

اس ام اس عاشقان
.
شمردن ستاره ها سخت نیست ، اگر تو بگویی به اندازه ی ستاره های آسمان دوستم داری …
.
اس ام اس عاشقانه و احساسی دی92
.
آنقدر دوستت دارم که
پروانه ها گیج می شوند
گل ها تعجب می کنند
و باران دلش آب می افتد !

.
اس عاشقانه غمگین
.
تو که باشی بس است …
مگر من جز “نفس” چه میخواهم ؟

.
اس عاشقانه
.
احتیاجی به تسبیح نیست ، دستانت را که به من بدهی با انگشتانت ذکر “دوست داشتن” می دهم !

.
اس ام اس دوستت دارم
.
از تو دور بودن پر توقعم کرده …
حالا دیگر تمام تو را میخواهم تا بشوم ثروتمند ترین فرد روى زمین !
.
اس ام اس عاشقانه
.
مرخصی ندارد
حتی وقت استراحت ندارد
حقوق و مزایا ندارد
بیمه ندارد
ترفیع و پست و مقام ندارد
استعفا یا اخراج شدن ندارد
بازنشستگی و از کار افتادگی هم ندارد
با این حال دوست داشتنی‌ ترین شغل دنیاست ، عاشق تو بودن !

.
اس ام اس عاشقانه
.
من قصه تو را تا ابد اینگونه آغاز میکنم :
یکی بود
هنوزم هست
خدایا همیشه باشد …
.
اس ام اس عاشقانه
.
باران بهانه ی آسمان است وقتی دلش برای تو تنگ می شود !

.
اس عاشقانه غمگین
.
و مهربانیت از دور چه عجیب نزدیک است
حس میکنم جغرافیا ، دروغ تاریخ است …
.
اس ام اس دوستت دارم.
به عشقت تا ته دنیا ، به جنگ هر کسی میرم
چه تقدیری از این بهتر ، که از عشق تو میمیرم ؟

.
اس ام اس عاشقانه و احساسی دی92
.
هیچ جزر و مدی نمی تواند آشفته ام کند وقتی سرم روی سینه تو بالا و پایین می رود !

.
اس ام اس عاشقانه
.
بگذارید انشا بنویسم …
موضوع : علم بهتر است یا ثروت ؟
به نام خدا
هیچکدام ، فقط و فقط خود تو !

.
اس ام اس دوستت دارم
.
کل دنیا هم بگویند دوستم دارند فایده ندارد اما دوستت دارم های تـــــــــــــو چه غوغایی می کند ؟!!!
.
اس ام اس عاشقانه
.
بیا با هم رفت و آمد نکنیم !
مثلا وقتی می آیی نرو …

.
اس عاشقانه غمگین
.
زندگی یعنی همین که تو باشی و من دیوانه وار دوستت بدارم !

.
اس ام اس دوستت دارم
.
صندلیت را کنار صندلیم بگذار !
همنشینی با تو یعنی تعطیلی رسمی تمام دردها …
.
اس ام اس عاشقانه
.
با تو می شود هر روز یک عمر زندگی کرد و در فردای چشمانت باز به دنیا آمد !
.
اس ام اس عاشقانه و احساسی دی92
.
دلبندم …
من دلم فقط روی دل تو بند می شود !
.
اس عاشقانه غمگین
.
“تـــــــــــو” تنها یکیست آن هم تویی
من دیگران را “شما” خطاب می کنم !
.
اس ام اس عاشقانه
.
دوستت دارم و پنهان کردن آسمان پشت میله های قفس آسان نیست !
.
اس ام اس دوستت دارم
.
لبخند که میزنی کمترین اتفاقی که می افتد ، اختلال در تشخیص ماه های قمریست !
.
اس عاشقانه غمگین
.
تمام حرف مجنون یک کلام است
“نفس” بی یاد “لیلایم” حرام است
.
اس ام اس دوستت دارم
.
عشق یعنی طوری نگاهت می کنم که انگار تنها آدم دنیا هستی !
.

اس ام اس عاشقانه و احساسی دی92
.
دوست داشتنت بزرگترین نعمت دنیاست
مرا شاد میکند و لبخند را به دنیایم هدیه میکند
حتی این روزها گاهی پرواز میکنم
من این دوست داشتن را بیشتر از هر چیز در این دنیا دوست دارم …
.

اس ام اس عاشقانه
.
یاد تو پرچم صلحیست میان شورش این همه فکر !
.

اس ام اس دوستت دارم
.
به دلم نشستی ولی دو زانو !
معذب نباش ، برو عقب قشنگ تکیه بده ، پاهاتم دراز کن ، این دل فقط جای توئه …
.

اس ام اس عاشقانه و احساسی دی92
.
آنقدر که بودن تو را می خواهم ، بودن خود را نمی خواهم
چقدر زیباست این عشق ؛ محو تو شدن را دوست دارم
.

اس ام اس جدید عاشقانه
.
میخواهمت و این شاید ابتدای خودخواهیم باشد !
.

اس ام اس جدید عاشقانه
.
جهان که فاصله ای نیست !
تا ماه پیاده میروم اگر آنجا خانه ات باشد …
فرستنده : حمیدرضا
.

اس عاشقانه غمگین
.
بین این همه ضمیر فقط یک “تـــــــــو” کافیست !
.

اس ام اس جدید عاشقانه
.
نقطه قوت تو نقطه ضعف منه :
بوسه هایت !
.

اس ام اس عاشقانه
.
پاییز یا زمستان چه تفاوتی دارد ؟
حضورت ، صدایت ، نفس هایت و گرمی دستانت بهاری میکند سرزمین مرا …
.

اس ام اس دوستت دارم
.
یک فرصت به من بده که غلط ببوسمت و تمام طول سال را جریمه ام کن که از روی آن هزار بار تمرین کنم !
.

اس عاشقانه غمگین
.
در میان گلها عطر یادت را می بویم …
آسمانی تر از آنی که به نوشتن درآیی !
.

اس ام اس دوستت دارم
.
هیس !!! بین خودمان باشد …
من هنوز تو را یواشکی دوست دارم !


عاشقانه ها ، بزرگ ترین سایت رمانتیک فارسی زبانان


مطالب مرتبط با این مطلب :

اس ام اس عاشقانه غمگین با موضوع سیگارسری سوم

اس ام اس عاشقانه و رمانتیک پاییزی


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی