اس ام اس عاشقانه

عاشقانه ها ، بزرگترین سایت رمانتیک فارسی زبانان

اس ام اس عاشقانه

عاشقانه ها ، بزرگترین سایت رمانتیک فارسی زبانان

طبقه بندی موضوعی

اس ام اس عشق اول سری دوم


اس ام اس عاشقانه



چشم های تــو یک مرض مسری دارند


هربار نگاه می کنم تب می کند ، وجودم


عاشقانه ها


دلم اگر برای تو تنگ می شود


ببخش روزم اینگونه قشنگ می شود


عاشقانه ها


لانه ات را بر حباب حوصله ی مردمان نساز


تا آواره ی بی حوصلگی شان نشوی


عاشقانه ها


از حساب و کتاب بازار عشق هیچگاه سر در نیاوردم


و هنوز نمی دانم چگونه مى شود


هربار که تو بى دلیل ترکم می کنى


من بدهکارت مى شوم


عاشقانه ها


گاهی تنها ماندن تمرین بدی نیست


زیرا در همه حال باید منتظر بی وفایی بود


عاشقانه ها


آغوش گرمم باش


بگذار فراموش کنم لحظه هایی


را که در سرمای بی کسی لرزیدم


عاشقانه ها


تمام دردها فراموشم می شود


وقتی چشمان تو در مقابل خیالم، قَد عَلَم می کنند


عاشقانه ها


در صدا کردن نام تو، یک کجایى پنهان است


یک کاش مى بودى


یک کاش باشى


عاشقانه ها


امروز خاطراتت را سوزاندم


اما بوی خوش هیزمش بیقرارم کرد


عاشقانه ها


در زندگی


هرکسی را که دوست بداری از او ضعیفتری


زیرا برای راضی نگه داشتنش


حاضری دست به هرکار اشتباهی بزنی

نظرات (۱)

۲۷ بهمن ۹۲ ، ۱۵:۵۸ سجاد زارعی
سلام.
وب زیبایی داری تبریک...اگه دوست داشتی می تونی به عنوان نویسنده به من کمک کنی و اسمس هات رو در وب من انتشار بدی.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی