اس ام اس عاشقانه

عاشقانه ها ، بزرگترین سایت رمانتیک فارسی زبانان

اس ام اس عاشقانه

عاشقانه ها ، بزرگترین سایت رمانتیک فارسی زبانان

طبقه بندی موضوعی

اس ام اس دلتنگی غمگین



اس ام اس دلتنگی



نمیدانم از دلتنگی عاشقترم یا از عاشقی دلتنگ تر

فقط میدانم در آغوش منی ، بی آنکه باشی

و رفتی ، بی آنکه نباشی . . .


♥♥♥عاشقانه ها♥♥♥


چگونه دست دلم را بگیرم ودر کنار

دلتنگیهایم قدم بزنم

در این خیابان

که پر از چراغ و چشمک ماشینهاست

...نه آقایان:

مسیر من با شما یکی نیست

از سرعت خود نکاهید

من آداب دلبری را نمی دانم


♥♥♥عاشقانه ها♥♥♥


خدایا

این دلتنگی های ما را هیچ بارانی آرام نمیکند

فکری کن

اشک ما طعنه میزند به باران رحمتت .


♥♥♥عاشقانه ها♥♥♥


هر لحظه هرجا که میرم حس نگاهت با من

این دل بیطاقتِ من قیده تورو نمی زنه

بذار یبار نگات کنم از جونو دل‌ صدات کنم

هرچقدر دلتنگی‌ دارم هدیه به اون چشات کنم


♥♥♥عاشقانه ها♥♥♥


کاش می توانستم تمام دلتنگیهایم را

 بر کوله بار خدا میریختم تا با تنهاییش به کول بکشد

بدون هیچ خمی بر ابرو

اما افسوس که داده را پس نمیگیرد


♥♥♥عاشقانه ها♥♥♥


 ایرادی ندارد این شبها که من تورا آه میکشم 

تو در آغوش دیگری نفس عمیق بکش تا دیوانه ترش کنی...!!!


♥♥♥عاشقانه ها♥♥♥


فراق یعنی دوری .دوری یعنی دلتنگی.دلتنگی یعنع تو و تو یعنی تمام دنیا


♥♥♥عاشقانه ها♥♥♥


آنقدر نفس میکشم...

تا تمام شود همه ی آن هوایی ک سراغ تو را میگیرد!!


♥♥♥عاشقانه ها♥♥♥


دلم برایت تنگ شده !

می خواهم آنقدر اشک بریزم

تا غبار فاصله از قلبم تمیـــز شود .

ولی می ترسم ...


♥♥♥عاشقانه ها♥♥♥


باران کـه میبـارد...... دلـم بـرایت تنـگ تـر می شـود..... راه می افـتم ... بـدون ِ چـتـر ... من بـغض می کنـم ....آسمـان گـریـه ..

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی