اس ام اس عاشقانه

عاشقانه ها ، بزرگترین سایت رمانتیک فارسی زبانان

اس ام اس عاشقانه

عاشقانه ها ، بزرگترین سایت رمانتیک فارسی زبانان

طبقه بندی موضوعی

اس ام اس دلشکستگی جدید سری سوم

دل شکستگی




دل عشق پر از رنگ و ریا دوست نداشت


یک لحظه تو را زمن جدا دوست نداشت


ای آیینه دار خلوتم باور کن


اندازه ی من کسی تو را دوست نداشت


* * * * * * * * Asheqaneha * * * * * * * * *


گفتی نفرین میکنی ؟


گفتم نه ...فقط از خدا می خواهم که هیچ کس اندازه من دوستت نداشته باشه....


هنوزم از خدا می خواهم که هیچ کس اندازه من دوستت نداشته باشه.....

* * * * * * * * Asheqaneha * * * * * * * * *


ما ز یاران چشم یاری داشتیم ، خود غلط بود آنچه می پنداشتیم 


* * * * * * * * Asheqaneha * * * * * * * * *


با خیالِ تو هنوزم مثه هر روز و همیشه هر شبِ حافظه ی من پرِ تصویر تو میشه...


* * * * * * * * Asheqaneha * * * * * * * * *


سکوت دردناکترین پاسخ من به بیرحمی های توست! 


* * * * * * * * Asheqaneha * * * * * * * * *


آن روزها که تو بودی، هزار توحید داشت، نمازهایم در شب
امروز اما شب هایم بی نمازی طی می کند، بی لمس دستانت

* * * * * * * * Asheqaneha * * * * * * * * *


مثل اتاق زیر شیروانی پر از خاطره ی بارانم کدام واژه می فهمد برایت چقدر دلتنگم

* * * * * * * * Asheqaneha * * * * * * * * *


نه
هواسرد نیست
سرمای کلامت دیوانه ام میکند
بی رحم
شوق نگاهم را ندیدی؟
تمام من به شوق دیدنت پر میکشید
ولی
همان نگاه بی تفاوت
برای زمین گیر شدنم کافی بود

* * * * * * * * Asheqaneha * * * * * * * * *


گفتند اشک بریز خالی میشوی
خالی که نشدم هیچ...پر شدم از بی کسی که چرا کسی اشک هایم را پاک نمیکند و بگوید اشک نریز تو من را داری

* * * * * * * * Asheqaneha * * * * * * * * *


هوای فاصله سرد است،برایت از کلاف دلم ، خیال گرم میبافم



* * * * * * * * Asheqaneha * * * * * * * * *



دلمو شکستی بازم دوبـــاره ه



اما بدون چوبه خدا صدا ندااره ه



تنها آرزوم اینه که یه روزم برسه


چشمای تو مثه ابرا ببــــاره

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی