اس ام اس عاشقانه

عاشقانه ها ، بزرگترین سایت رمانتیک فارسی زبانان

اس ام اس عاشقانه

عاشقانه ها ، بزرگترین سایت رمانتیک فارسی زبانان

طبقه بندی موضوعی

اس ام اس جدایی و خیانت جدید سری دوم


اس ام اس جدایی و خیانت





هرچه ها میکنم

گرم نمیشود خاطرم

بوی تعفن خیانت از دهانم میآید

هــــــــــا....

خاطر من و

خیال تو و

خیل خیانت ...


******اس ام اس جدایی و خیانت ******


با عشق به من به من  خیانت کردی

دل دادم و تو رد امانت کردی

رفتی و چه آسوده ز من دل کندی

هر دو قلمت خورد اگر برگردی !! …


******اس ام اس جدایی و خیانت ******


دیگر هیچ چیز مشترکی بین ما نیست

تنها آسمانمان یکیست . . .


******اس ام اس جدایی و خیانت ******


ای نارفیق.. به کدامین گناه ناکرده.. تازیانه می زنی بر اعتمادم

زیر پایم را زود خالی کردی . سلام پر مهرت را باور کنم.یا پاشیدن زهر خیانتت را


******اس ام اس جدایی و خیانت ******


خیانت همیشه در اوج اعتماد اتفاق می افتد .


******اس ام اس جدایی و خیانت ******


دار بزن … خاطرات کسی که تـو را دور زده

حالم خوب است …امّا گذشته ام درد میکند . . .


******اس ام اس جدایی و خیانت ******


همیشه تاریکی کریه نیست !

آبروی نور را برده این خیانت روشن.

 

******اس ام اس جدایی و خیانت ******


خیانت تنها این نیست که شب را با دیگری بگذرانی ، خیانت می تواند دروغ دوست داشتن باشد ، خیانت تنها این نیست که دستت را در خفا در دست دیگری بگذاری ، خیانت می تواند جاری کردن اشک بر دیدگان معصومی باشد . (شکسپیر)


******اس ام اس جدایی و خیانت ******


نمی بخشمت به خاطر تمام خنده هایی که از صورتم گرفتی ، به خاطر تمام غم هایی که بر صورتم نشاندی ، نمی بخشمت به خاطر دلی که برایم شکستی ، به خاطر احساسی که برایم پر پر کردی ، نمی بخشمت به خاطر زخمی که با خیانت بر وجودم تا ابد نشاندی ،


******اس ام اس جدایی و خیانت ******


اگر کسی یکبار به تو خیانت کرد این اشتباه از اوست ، اگر کسی دوبار به تو خیانت کرد این اشتباه از توست ! (شکسپیر)


******اس ام اس جدایی و خیانت ******


هر که با من بود یار من نبود

هر که آمد بر دلم زخمی گذاشت

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی