اس ام اس عاشقانه

عاشقانه ها ، بزرگترین سایت رمانتیک فارسی زبانان

اس ام اس عاشقانه

عاشقانه ها ، بزرگترین سایت رمانتیک فارسی زبانان

طبقه بندی موضوعی

اس ام اس عاشقانه غمگین با موضوع سیگارسری سوم
اس ام اس سیگار
هیچ قطاری از این اتاق نمی گذرد
من اینجا نشسته ام و با همین سیگار قطار می آفرینم
نمی شنوی ؟
سرم دارد سوت می کشد …
.
اس ام اس
عاشقــــAsheghanehaــــانه ها
.

شمرده بودم
پنج سیگار راه بود تا خانه ی تو
سیگار پشت سیگار ، کوچه به کوچه
می گردم و نمی رسم …
.
اس ام اس رمانتیک سیگار
عاشقــــAsheghanehaــــانه ها
.

دوستی گفت :
به آتش میکشی پولت را برای سیگار ؟
گفتم : پولم !؟!؟!
من خودم را به آتش کشیده ام برای او …
.
اس ام اس عاشقانه
عاشقــــAsheghanehaــــانه ها
.

سیگار یه درس خوبی به من داد :
به پای کسی بسوز که نفسشو خرجت کنه …
.
اس ام اس سیگار
عاشقــــAsheghanehaــــانه ها
.

زندگی مثل سیگار است ، روشن که شد ، بکشی یا نکشی ، تا انتها می سـوزد !
.
اس ام اس عاشقانه غمگین
عاشقــــAsheghanehaــــانه ها
.

خواستم با یکی درد دل کنم ، اول ازش پرسیدم سیگار داری ؟
گفت میخوای بکشی ؟
گفتم نه تو بکش تا طاقت حرفامو داشته باشی …
.
پیامک عاشقانه جدید
عاشقــــAsheghanehaــــانه ها
.

نه یک نخ … نه یک پاکت …
یک عمر هم که سیگار بکشم فایده ندارد !
تا خودم نسوزم دلم آرام نمی شود …
.
اس ام اس سیگار
عاشقــــAsheghanehaــــانه ها
.

تو سیگار رو خاموش کن تا بگم
چطور میشه با گریه هم دود شد
چطور میشه با خنده هم زخم خورد
چطور میشه با عشق نابود شد …
.
اس ام اس جدید سیگار
عاشقــــAsheghanehaــــانه ها
.

تو کنار می کشی … من سیگار !!!
.
پیامک سنگین سیگار
عاشقــــAsheghanehaــــانه ها
.

من دیوانه نیستم
من فقط یک جور خاص که دیگران نمیتوانند سیگارم را دوست دارم …
.
پیامک سیگاری
عاشقــــAsheghanehaــــانه ها
.

برایم سیگاری آتش بزن ؛ میان لب هایم بگذار و دور شو …
پر از باروتم !
.
اس ام اس عاشقان
عاشقــــAsheghanehaــــانه ها
.

بچه که بودم نقاشی میکشیدم
بزرگتر شدم از هیجان جیغ میکشیدم
فهمیدم چه خبره دور و برم ، درد کشیدم
حالا دیگه نه درد میکشم نه جیغ نه نقاشی !!!
سیگار میکشم …
.
پیامک عاشقانه سیگار
عاشقــــAsheghanehaــــانه ها
.

امشب می خواهم ترکت کنم مثل سیگاری که هنوز یک “بسته اش” را در جیبم دارم …
.
پیامک سیگار
عاشقــــAsheghanehaــــانه ها
.

شبی گفتم به سیگارم که از جانم چه می خواهی ؟
نوشت با خط دود خود به دردت میخورم گاهی
تو بر من مینهی آتش که درد خود کنی تسکین
من بیچاره میسوزم تو از حالم چه میدانی ؟
.
پیامک غمگین سیگار
عاشقــــAsheghanehaــــانه ها
.

انگار آخرین سهم ما از هم همین سکوت اجباریست …
این سیگار که در دستانم هست دارد میسوزد و صدایش درنمیاید … مثل من …
.
پیامک تنهایی و سیگار
عاشقــــAsheghanehaــــانه ها
.

هوای تو از دود سیگارم هم مضر تر است …
دود سیگار به سرفه ام می‌اندازد ؛ هوای تو به گریه ام !!!
.
پیامک دلشکستگی
عاشقــــAsheghanehaــــانه ها
.

من به پای عشق تو سوختم و تنها سیگار بود که برای پر کردن جایت به پای من می سوخت …
این را بدان تو نیز روزی خواهی سوخت …
درست مثل من و سیگارم !!!
.
اس ام اس گریه دار
عاشقــــAsheghanehaــــانه ها
.

سیگار می کشم تا دود کنم خیال بودنش را …
.
اس ام اس سیگار زیبا
عاشقــــAsheghanehaــــانه ها
.

سیگار عشق نیست … آخرین پناه عاشق است …
.
اس ام اس سیگار غنمگین
عاشقــــAsheghanehaــــانه ها
.

بی خیال … دیگه خسته شدم !
یه سیگار روشن کردمو چشمامو بستمو خودمو سپردم به قایق شکسته ی سرنوشت …
به هرجا برد بدون منزل همون جاست …
.
اس ام اس جدید
عاشقــــAsheghanehaــــانه ها
.

یک فنجان قهوه پر
یک صندلی لهستانی نو که جیر جیر نمی کند
یک سیگار سالم روشن نشده
یه کافه روشن روشن
و ذهنی خالی از تو …
.
اس عاشقانه سیگار
عاشقــــAsheghanehaــــانه ها
.

نخی سیگار ، پکی عمیق و لبخند تو رووی دیوار …
دود می شویم همه با هم امشب !

مطالب مرتبط:


اس ام اس عاشقانه غمگین با موضوع سیگارسری دوم

اس ام اس عاشقانه غمگین با موضوع سیگارسری اول

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی