اس ام اس عاشقانه

عاشقانه ها ، بزرگترین سایت رمانتیک فارسی زبانان

اس ام اس عاشقانه

عاشقانه ها ، بزرگترین سایت رمانتیک فارسی زبانان

طبقه بندی موضوعی
اس ام اس عاشقانه و رمانتیک بوی عشق
عاشقانه ها ، بزرگ ترین سایت رمانتیک فارسی زبانان
اس ام اس عاشقانه

میخواهم آنقدر بو بکشم تو را که ریه هایم پر شود از عطر تنت

که هوا داشته باشم برای نفس کشیدنم

وقتی کنارم نیستی

.
اس ام اس عاشقانه
.
اس ام اس جدید رمانتیک عاشقانه دوستت دارم عاشق غمگین عشق اول
“تو” تنها یکیست آن هم تویی

من دیگران را “شما” خطاب می کنم . . .

.
پیامک عاشقانه
.
نخورده می،چه داند شراب یعنی چه/ندیده آب چه داند سراب یعنی چه

درست نیست که بدانی چه حالتی دارم/مرا ببین که بدانی خراب یعنی چه . . .
.
اس ام اس جدید رمانتیک عاشقانه دوستت دارم عاشق غمگین عشق اول
جملات زیبای عاشقانه
.
عقل تا تدبیر و اندیشه کند

رفته باشد عشق تا هفتم سما

عقل تا جوید شتر از بهر حج

رفته باشد عشق بر کوه صفا . . .

(ویکتور هوگو)
.
اس ام اس جدید رمانتیک عاشقانه دوستت دارم عاشق غمگین عشق اول
جملات احساسی

.
گرمایی بوده ام همیشه اما بین خودمان بماند

سرمایی میشوم وقتی پای آغوش تو در میان باشد . . .

.
اس ام اس جدید رمانتیک عاشقانه دوستت دارم عاشق غمگین عشق اول
اس ام اس های زیبای عاشقانه
.

در حسرت آغوش تو هستم ، بغلم کن / از عطر بر و روی تو مستم ، بغلم کن

کی گفته که قراره دور از تو بمونم / من با احدی عهدنبستم ، بغلم کن . . .
.

 اس ام اس  عاشقانه
اس ام اس جدید رمانتیک عاشقانه دوستت دارم عاشق غمگین عشق اول
.
روزم با تو آغاز می شود ، شبم بی تو تمام نمی شود !

چه کنم ؟

.

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

.
دلم ، یک مزرعه مى خواهد

یک “تو”

یک “من”

و گندم زارى طلایى رنگ

که هوایش آکنده با عطر نفسهاى تو باشد . . .

.

اس ام اس

.
اگر گفتی

چگونه می شود مُرده ای را زنده کرد؟

فرض کن من مُرده ام!

حالا بخند…
.
پیامک
اس ام اس جدید رمانتیک عاشقانه دوستت دارم عاشق غمگین عشق اول
.
یک مرد چه میخواهد ؟

دستی که بگیرد در دست

چتری که بگیرد بر دوش

یک همقدم عاشق

با او بشود مدهوش !

.

متون زیبای عاشقانه
اس ام اس جدید رمانتیک عاشقانه دوستت دارم عاشق غمگین عشق اول
.
من و تو

جمعه و شنبه بودیم!

هر چه قدر من به تو نزدیک بودم

تو از من دور بودی…
.

بهترین جملات کوتاه عاشقانه
.

نگاهت را گره بزن

به هر لحظه من

حس امنیت می گیرم

وقتی تو

درگیر منی

اس ام اس جدید رمانتیک عاشقانه دوستت دارم عاشق غمگین عشق اول
استتوس های عاشقانه
پیامک های زیبای عاشقانه

گفتم ای فال فروش ، لای این بسته فال

“مژده ای دل که مسیحا نفسی می آید” هم داری ؟

گفت : اگر بود کسی فال فروشی می کرد ؟

عاشقانه ها ، بزرگترین سایت رمانتیک فارسی زبانان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی