اس ام اس عاشقانه

عاشقانه ها ، بزرگترین سایت رمانتیک فارسی زبانان

اس ام اس عاشقانه

عاشقانه ها ، بزرگترین سایت رمانتیک فارسی زبانان

طبقه بندی موضوعی

اس ام اس تنهایی جدید سری دوم


تنهایی


بعضـــــــــ ی وقــــت‌ها یـکی طوری میسوزونتت کــــــ ه هزار نــــــفر نمیتونن خامـــــوشت کنن.

بعضی وقـــــــت هــ ـا یکی طوری خاموشت میــکـنـــــــ ه که هزار نفر نمیتونن روشنتــــــــ کنــــن.


عــــــاشـــــقـــــــانــــــــه هـــــــا


وای از روزی که :

شریک خاطره هایت یک شماره خاموش باشد . . .

و یک سیگار روشن . . . 

عــــــاشـــــقـــــــانــــــــه هـــــــا


بند دلم را به کفش هایت گره زده بودم که هرجا رفتی دلم را با خود ببری

غافل از اینکه تو پابرهنه میروی و بی خبر ! 


عــــــاشـــــقـــــــانــــــــه هـــــــا


گریه هم دیگه تسکین درد دوریت نیست .گریه هم عادت شد برام 


عــــــاشـــــقـــــــانــــــــه هـــــــا


اونی که شکستی تو دلم بودو شیشه نبود ازونا که بشکنیش بازم درست میشه نبود 


عــــــاشـــــقـــــــانــــــــه هـــــــا


من از این آدم ها نیستم که روز را با یک فنجان قهوه ی تلخ شروع میکنند و ناهار را هم یک غذای آماده از آن فست فود همیشگی سفارش میدهند و بعد از اتمام کار مسیر از سر کار تا خانه را قدم میزنند و گاهی در یک کافی شاپ دنج که در مسیر خانه است مینشینند و کتابی از فلان نویسنده ی معروف میخوانند و در آخر با گوش دادن به یک موزیک آرامش بخش رخت خواب را پر میکنند .. ولی حال که فکر میکنم ... بیخال بماند !


عــــــاشـــــقـــــــانــــــــه هـــــــا


برای اشکای بی اختیار:

نزار چشام مثه سیاهی شبام تاریک بشن

این چشا تا سو داشته باشه هنوز منتظرن.......... 


عــــــاشـــــقـــــــانــــــــه هـــــــا


واما... دله کوچکم،،هرگز پشیمان نیست از زیستن در همسایگی قلبه مهربانت... 


عــــــاشـــــقـــــــانــــــــه هـــــــا


کاش ...

کاش هیچ وقت نفس های بی رمق ما آخر زندگیمون نباشه ...

کاش یادگار هیچ عشقی یه عکس نیمه سوخته نباشه !

که هر وقت نگاهت بهش افتاد از ، آسمون هم گله کنی ...

کاش سهم هیچ کس از عشق یه بغض سنگین و هق هق شبونه نباشه ...

کاش روزی نرسه که سکوت معنی همدمی حرفای تو باشه ...

کاش آن قدر غرق رویاها نشی که فراموش کنی طعم تلخ حقیقت ، چشیدنیه ...

کاش روزی نیاد که آفتابی ترین روز عشق ، بارونی ترین شب تو باشه ...

کاش هیچ وقت کارت به جایی نرسه که تنهایی

و غربت رو به نگاه های بی محبت آدما ترجیح بدی .. 


عــــــاشـــــقـــــــانــــــــه هـــــــا


واسه من فرقی نداره بمونم تو این دنیا یا بمیرم

آرزوم فقط همینه یه بار دیگه تورو ببینم.....

جز تو کسی ندارم....حالو روزمو ببین آسمون بی ستارم

نفسای آخرم دیگه دیگه کم کم میرن و تموم میشن

چشام از روزی که تو رو ندیدن مثله ابر بهار میبارن

ای کاش واسه یه لحظه بفخمی حال من چقد خرابه

زندگیم تباه میشه شب و روز

هرچی رو به روی منه سرابه.......... 


عــــــاشـــــقـــــــانــــــــه هـــــــا


گاهی باید رد شد

باید گذشت

گاهی باید در اوج نیاز، نخواست

گاهی باید کویر شد

با همه ی تشنگی

منت هیچ ابری را نکشید

گاهی برای بودن

باید محو شد.

باید نیست شد

گاهی برای بودن باید نبود 


عــــــاشـــــقـــــــانــــــــه هـــــــا


گاه می اندیشم خبر مرگ مرا به تو چه کسی میگوید،آن زمان که خبر مرگ مرا از کسی می شنوی روی تورا کاشکی میدیدم،شانه بالا زدنت را،بی قید تکان دادن دستت که مهم نیست و تکان دادن سرت را که عجیب عاقبت مرد،افسوس کاش میدیدم من با خود من میگفتم چه کسی باور کرد جنگل جان مرا ،آتش عشق تو خاکستر کرد.... 


عــــــاشـــــقـــــــانــــــــه هـــــــا


می خندم...

ساده می گیرم...

ساده می گذرم...

بلند می خندم و با هر سازی میرقصم ...

نه اینکه دل خوشم!

نه اینکه شادم و از هفت دولت آزاد!

مدتی طولانی شکســــتم، زمین خوردم،

سخــــتی دیدم، گــــریه کردم و حالا ...

برای " زنده ماندن" خودم را به "کوچه ی علی چپ" زده ام ...!

روحم بزرگ نیــــست! دردم عمیــق است ...

می خندم که جای زخــم ها را نبینی ... 




اس ام اس تنهایی جدید عاشقانه ی پاییزی زیبا و غمگین


مطالب مرتبط : 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی