اس ام اس عاشقانه

عاشقانه ها ، بزرگترین سایت رمانتیک فارسی زبانان

اس ام اس عاشقانه

عاشقانه ها ، بزرگترین سایت رمانتیک فارسی زبانان

طبقه بندی موضوعی

اس ام اس تنهایی جدید سری سوم


تنهایی


تنهایی یعنی یه وقتهایی هست میبینی فقط خودتی و خودت!

رفیق داری…

همــــــــدرد نداری!

.

خانواده داری…

حمــــــــایت نداری!

.

عشق داری…

تکیـــــــــه گاه نداری!

.

مثل همیــــشه…

همه چــــــی داری…

و هیـــــچی نداری!


عاشقانه ها


در تنهایی هایم نیز به یاد توام

زیرا تو تمام تنهایی هایم هستی


عاشقانه ها


تنهای تنها نیز شوم…

بیکس و رسوا نیز شوم…

باز هم آرامم…

خدا را دارم…


عاشقانه ها


تمام آرزوی من برایت این است…

(تنها نشوی)


عاشقانه ها


قلب من قطعه ای از مزار تنهایی هاست / غم دنیاست که در گوشه ی قلبم پیداست

وقتی احساس کنم نیمه ای از جان منی / بی تو هر جا بروم باز وجودم تنهاست


عاشقانه ها


نیمکت با هم بودنمان تنهاست

من دل نشستن ندارم

تو دلیل نشستن باش!


عاشقانه ها


نکند یوسف عمرم رود از مصر خیالت / باز آواره ی تنهایی چاهم بکنی


عاشقانه ها


نامه هایم که چراغ قلبت را روشن نکرد!

امشب تمامشان را بسوزان شاید بتوانی تنهایی ات را ببینی …


عاشقانه ها


ای پادشه خوبان داد از غم تنهایی

وقت است که یک چندی در خانه ی ما آیی

در خانه ی ما آمد،‌ آن پادشه خوبان

آن پادشه خوبان ‌; داد از غم تنهایی …


عاشقانه ها


تنهاییم را به گردن هیچکس نمی اندازم

گردن هیچکس تاب این همه سنگینی را ندارد!


عاشقانه ها


مثل آتیش تو صحرا / یا که طوفان تو دریا

مثل ظلمت توی شب ها / جون به لب موندم و تنها


عاشقانه ها


نه اینکه زانو زده باشم …

نــــــــــــه!!!

فقط تنهایی سنگین است!


عاشقانه ها


حتما نباید مدت ها دور از تـــو باشم … تا تنـها شــــــوم

یک روز من بی تـــو، یک عمر تنهاییست


عاشقانه ها


همیشه نمی توان زد به بیخیالی و گفت:

تنها آمده ام … تنها می روم!

یه وقتایی

حتی برای ساعتی یا دقیقه ای

کم می آوری

دل وامانده ات یک نفر را می خواهد!

اه لعنتی دوست داشتنی…نه میتونی بگذری… نه میتونی…


عاشقانه ها


از آنسوی تنهایی

از آنسوی بغض

از آنسوی باران

کسی صدایم میکند؛

تو بگو … بروم یا بمانم؟!


عاشقانه ها


دلم می خواست با هم دیگه تنهائی رو قال بذاریم

دل بکنیم از این قفس، برای هم بال بذاریم

سر بذاریم رو دوش هم، برای هم گریه کنیم

با همه مهربون باشیم، برای هم گریه کنیم


عاشقانه ها


وقتی به تو فکر می کنم

جاده می آید…

وقتی در جاده می روم تو همراهم نیستی…

تو و جاده در تنهایی من همدستید…


عاشقانه ها


دلم کار دست است

خودم بافتمش…

تارش را از سکوت

پودش را از تنهایی…

همین است که خریدار ندارد…


عاشقانه ها


بس که دیوار دلم کوتاه است

هرکه از کوچه “تنهایی” ما می گذرد

به هوای هوسی هم که شده

سرکی می کشد و می گذرد


عاشقانه ها


چه کسی می داند که تو در پیله ی تنهایی خود تنهایی؟

چه کسی می داند که تو در حسرت یک روزنه در فردایی؟

پیله ات را بگشا تو به اندازه ی یک پروانه زیبایی


عاشقانه ها


نـتــرس از هجــوم حـضـــورم ..

چــــیزی جــز تَـنهــایـے مُـطلـَــق با من نیـــست…


عاشقانه ها


جلد گرفته ام عشقم را با خیال و خاطره…

مبادا که تا بخورد حتی گوشه ی احساسم زیر دست این همه تنهایی…


عاشقانه ها


تنهــایی یعنی

بیــن آدمــایی بـاشی که میگن دوستت دارن

ولــــــی

کــنار دلتنگیات نیـــــستن!!


عاشقانه ها


تنهایی زمانی است که کسی را از دست می دهی؛

اما یگانگی زمانیست که خودت را در می یابی …


عاشقانه ها


کاش می فهمیدی برای این که تنهایم تو را نمیخواهم؛

برعکس …

برای این که میخواهمت؛

تنهایم …!!!


عاشقانه ها


یــک عمــر دور و تنهــا،

تنهــا بــه جــرم ایــن کــه

او، ســر سپــرده مــی خــواســت!

مــن،

دل سپــرده بــودم …


عاشقانه ها


هزار نفر در حسرتِ تو

تو در حسرتِ یکی

و چقدر

همه تنهاییم!


عاشقانه ها


شب‌ها، پرنده‌هایش می‌روند؛

روزها، ستاره‌هایش؛

ببین، آسمان هم که باشی؛

باز تنهایی …


عاشقانه ها


ﺗﻨﻬﺎﯾﯽ ﯾﻌﻨﯽ ﺍﯾﺮﺍنسلت ﺭﻭ به ﺟﺎﯼ ۱۴۴ ﺑﺎ ۱۴۱ ﺷﺎﺭﮊ ﮐﻨﯽ!


عاشقانه ها


هفت شهر عشق

شهر اول: نگاه و دلربایی

شهر دوم: دیدار و آشنایی

شهر سوم: روزهای شیرین و طلایی

شهر چهارم: بهانه، فکر جدایی

شهر پنجم: بی وفایی

شهر ششم: دوری و بی اعتنایی

شهر هفتم: اشک، آه، “تنهایی”


عاشقانه ها


روزی میــرسَد

بـــی هیــــچ خَبـــَـــری

بــآ کولـــــه بــــآر تَنهـــآییـَم

دَر جـــآده هــآی بـی انتهــــآی ایـن دنیــآی عَجیـــــب

رآه خــــوآهم افتـــــآد

مَـــن کـــه غَریبـــــم

چـــه فَــــرقی دآرد کجـــــآی ایـــن دنیــــــآ بـآشــــم

همــه جــــآی جهــــآن تنهـــــآیی بــــآ مَـــن است…


عاشقانه ها


پیش روی من تا چشم یاری میکند دریاست

چراغ ساحل آسودگی ها در افق پیداست

در این ساحل که من افتاده ام خاموش

غمم دریا، دلم تنهاست


عاشقانه ها


در برهوت بی کسی، تنها تو همزاد منی

ای نازتر از خواب شبم، آیا تو هم یاد منی؟


عاشقانه ها


گر بدانم نیستی، غمی نیست ز تنهایی / اینکه هستی و تنهایم، غم دارم


عاشقانه ها


این شعرها دیگر برای هیچکس نیست

نه! در دلم انگار جای هیچکس نیست

آنقدر تنهایم که حتی دردهایم

دیگر شبیه دردهای هیچکس نیست


عاشقانه ها


غریبانه شکستم من اینجا تک و تنها / دل خسته ترینم در این گوشه دنیا

ای بی خبر از عشق که نداری خبر از من / روزی تو آیی که نمانده اثر از من


عاشقانه ها


مینویسم نامه و روزی از اینجا میروم

با خیال او ولی تنهای تنها میروم

در جوابم شاید او حتی نگوید “کیستی؟”

شاید او حتی بگوید “لایق من نیستی”

مینویسم من که عمری با خیالت زیستم

گاهی از من یاد کن، حالا که دیگر نیستم


عاشقانه ها


من و غم همچون برادر، دست الفت داده ایم

رشته ی این دوستی محکم کند تنهایی ام


عاشقانه ها


غربت آن نیست که تنها باشی / فارغ از فتنه ی فردا باشی

غربت آن است که چون قطره ی آب / در به در، در پی دریا باشی

غربت آن است که مثل من و دل / در میان همه کس یکه و تنها باشی


عاشقانه ها


وقتی که تنهایی میاد، حس می کنم که بی کسم

ثانیه ها نمی گذرن، هیچ موقع فردا نمیآد

دلم دیگه زندگی رو با اینهمه درد نمیخواد


عاشقانه ها


دیر گاهیست که تنها شده ام قصه غربت صحرا شده ام

وسعت درد فقط سهم من است بازهم قسمت غم ها شده ام

دگر آیینه ز من بی خبر است که اسیر شب یلدا شده ام

من که بی تاب شقایق بودم همدم سردی یخ ها شده ام

کاش چشمان مرا خاک کنید تا نبینم که چه تنها شده ام…


عاشقانه ها


گاهی تنهایی آنقدر قیمت دارد که درب را باز نمی کنم

حتی برای “تو” که سالها منتظر در زدنت بودم


عاشقانه ها


اگر تنهایی ام چشم مرا بست / اگر دل از تنم افتاد و بشکست

فدای قلب پاک آن عزیزی / که در هر جا که باشد یاد ما هست


عاشقانه ها


میدانی تنهایی کجایش درد دارد؟ انکارش!


عاشقانه ها


در قفس تنهاییم تنها یاد توست

که مرا به اوج همه ی دوست داشتنها به پرواز در می آورد


عاشقانه ها


از دل کوچه گذشتم از میون جاده ی خیس

این مسیر بدون برگشت که واسم هیچ آشنا نیست

میخوام آرامش بگیرم من که تو غصه اسیرم

حق من نیست مثل سایه توی تنهایی بمیرم…


عاشقانه ها


کاش میشد هیچکس تنها نبود

کاش میشد دیدنت رویا نبود

گفته بودی باتو میمانم ولی

رفتی و گفتی که اینجا جا نبود

سالیان سال تنها مانده ام

شاید این رفتن سزای من نبود

من دعا کردم برای بازگشت

دستهای تو ولی بالا نبود

باز هم گفتی که فردا میرسی

کاش روز دیدنت فردا نبود …


عاشقانه ها


گاهی تنهایی آنقدر قیمت دارد که درب را باز نمی کنم

حتی برای “تو” که سالها منتظر در زدنت بودم …


عاشقانه ها


هر چند نمی‌دانم خواب‌ هایت را با که شریک می‌ شوی

اما هنوز،

شریک تمام بی‌خوابی ‌های من،

تویی


عاشقانه ها


برای من مهم نیست که وقتی کسی تنهاست به فکر من باشه

برای من این مهمه که وقتی اطرافش شلوغه، قلبش به خاطر من میتپه


عاشقانه ها


چون خیالت همه شب مونس و دمساز من است

شرم دارم که شکایت کنم از “تنهایی”


عاشقانه ها


تنهایی یعنی

من یه موبایل دارم که صدای زنگش رو یادم نمیاد


عاشقانه ها


فکر تنهایی نباش

تنهایی خودش تنهاست

تنها به فکر کسی باش

که بی تو تنهاست …


عاشقانه ها


دارد باران می بارد و داغ تنهایی دلم تازه می شود

از ابتدای خلقت هم سخن از تنها سفر کردن نبود…


عاشقانه ها


من تورادوست دارم

تو دیگری را

دیگری دیگری را

اینچنین است که همه تنهاییم


عاشقانه ها


ازطرف اونی که تنهاست تنها اومده تنها میره تنهاش میزارن

تنها نمیزاره تنها یه آرزو داره اونم اینه که تو تنهاش نذاری…


عاشقانه ها


تو رفته ای که بی من,تنها سفر کنی

من مانده ام که بی تو,شبها سحر کنم

تو رفته ای که عشق من از سر بدر کنی

من مانده ام که عشق تو را تاج سر کنم …


عاشقانه ها


روزهایـی کـه بـی تـو می گـذرد

گـرچه بـا یـاد تـوست ثـانـیه هـاش

آرزو بـاز می کـشد فـریـاد:

در کـنار تـو می گـذشت٬ ای کـاش!


عاشقانه ها


رفتم که نبینی پریشان شدنم را / غمناک ترین لحظه ی ویران شدنم را

در خویش فرو رفتم و در خویش شکستم / تا تو نبینی غم تنها شدنم را



 اس ام اس تنهایی و غم پیامک تنهایی و دلتنگی 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی