اس ام اس عاشقانه

عاشقانه ها ، بزرگترین سایت رمانتیک فارسی زبانان

اس ام اس عاشقانه

عاشقانه ها ، بزرگترین سایت رمانتیک فارسی زبانان

طبقه بندی موضوعی

اس ام اس عشق اول جدید عاشقانه سری اول

خوبیهاست که باعث میشه آدما دلتنگ بشن.
بخاطر همه خوبیات یه عالمه دلتنگتم
.
.
.
.
اس ام اس عشق اول جدید
کاش داشتنت به راحتی دوست داشتنت بود
.
.
.
.
اس ام اس عشق اول و عاشقی
دفتر نوشته هایم را سفید میگذارم، بی تو بودن نوشتن ندارد، درد دارد
.
.
.
.
اس ام اس عشق اول و عاشقانه
اینجا صدای پا زیاد می شنوم اما هیچکدام تو نیستی
“دلم” خوش کرده خودش را به این فکر که شاید “پا برهنه” بیایی
.
.
.
.
اس ام اس عشق اول عشقولانه
این ساحل خسته را تو پیدا کردی
این موج نشسته را تو برپا کردی
من خامُش و خسته، خفته بودم ای عشق
مرداب دل مرا تو دریا کردی
.
.
.
.
اس ام اس عشق اول عشقی
مهم نیست عمر کوتاه باشد یا بلند
مهم نفس هایی است که با تو کوتاه و بی تو بلند کشیده می شود…
.
.
.
.
اس ام اس عشق اول
می گویند دنیا دار مکافات است !
دنیا را بی خیال ، فعلا که دار و ندار ما تویی و ندیدنت مکافات
.
.
.
.
اس ام اس عشق اول جدید
 وقتی یه آدم رو دنیای خودت میکنی ، کوچکترین اشتباه اون آدم تمام دنیای تو رو داغون میکنه !
.
.
.
.
اس ام اس عشق اول زیبا به روز
تو که سرد می شوی
من از دهن می افتم
.
.
.
.
اس ام اس عشق اول جدید عاشقانه
گر توگرفتارم کنی من با گرفتاری خوشم
داروی دردم گر تویی در اوج بیماری خوشم
.
.
.
.
اس ام اس عشق اول و غم
آسمان به آسمان، کوچه به کوچه، رویا به رویا
هر جایی که مینگرم با منی، اما دلم برایت تنگ میشود

اس ام اس عشق اول و عاشقان و عشقی و عشق جدید به روز اس ام اس های عشق اول


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی