اس ام اس عاشقانه

عاشقانه ها ، بزرگترین سایت رمانتیک فارسی زبانان

اس ام اس عاشقانه

عاشقانه ها ، بزرگترین سایت رمانتیک فارسی زبانان

طبقه بندی موضوعی

اس ام اس عاشقانه غمگین با موضوع سیگارسری دوم
عاشقانه ها ، بزرگترین سایت رمانتیک فارسی زبانان
اس ام اس سیگار و جملات داغ سیگار

هر از گاهی واسه آروم شدن باید بغض کرد ، یه گوشه نشست و بلند بلند سیگار کشید !!!
.
اس ام اس عاشقانه غمگین
عاشقــــAsheghanehaــــانه ها
.
باشی یا نباشی زندگی میگذرد !
اگر باشی با تو
اگر نباشی با سیگار …
.
اس ام اس سیگار سنگین
عاشقــــAsheghanehaــــانه ها
.

مرا به تختم ببندید و سیگاری برایم روشن کنید و تنهایم بگذارید …
هرچقدر هم نالیدم و فریاد زدم به سراغم نیایید …
من دارم او را ترک میکنم !!!
.
اس ام اس جدید
عاشقــــAsheghanehaــــانه ها
.

بعضی ها درد می کشند
بعضی ها سیگار
من سیگار را با درد می کشم …
.
اس ام ای غمگین سیگار
عاشقــــAsheghanehaــــانه ها
.

همیشه دو نخِ آخر سیگارت رو پشت به پشت بکش تا سیگارِ آخر زیاد تنهایی نکشه …
.
اس ام اس عاشقانه
عاشقــــAsheghanehaــــانه ها
.

سیگار هم نشدیم که ترک کردنمون سخت باشه …
.
اس ام اس رمانتیک
عاشقــــAsheghanehaــــانه ها
.

سیگاری که از اول بد میسوزه تا آخرش طعم بدی میده ، از کشیدنش زجر میکشی ولی دلت نمیاد خاموشش کنی …
این قضیه عجیب منو یاد زندگی میندازه ..
.
اس ام ای عاشقانه گریه دار
عاشقــــAsheghanehaــــانه ها
.

وقتی تو نیستی هیچ دری به رویم باز نیست ، جز در پاکت سیگار !!!

.
اس ام اس جدید عاشقان گریه دار
عاشقــــAsheghanehaــــانه ها
.

ته سیگارهایم پوکه های خاطرات است که شلیک می کنم وسط مغزم …
می کشد مرا اما شاید تو را فراری دهم از ذهنم !!!
همه را خطا زدم …
پاکت بعدی ، خشابی دیگر …
.
اس ام اس عاشقان
عاشقــــAsheghanehaــــانه ها
.

وای از نیمه شبی که بیدار شوم ، تو را بخواهم و پاکت سیگارم خالی باشد …
.
اس ام اس دوستت دارم
عاشقــــAsheghanehaــــانه ها
.

عادت ندارم سیگارم را با آتش دیگران روشن کنم !
دلم با آتش دیگران سوخت برایم کافی بود …
.
اس ام اس پشیمانی
عاشقــــAsheghanehaــــانه ها
.

به کبریت نیازی نیست
سیگار را بر لبم می گذارم و به دردهایم فکر میکنم ، خودش آتش می گیرد …
.
اس ام اس گریه دار
عاشقــــAsheghanehaــــانه ها
.

پرسید : چرا اینقدر سیگار ؟
گفتم : اولین بار توی مه دیده بودمش !!
.
اس ام اس جدایی
عاشقــــAsheghanehaــــانه ها
.

این بار سیگار را بِکش از طرفی که میسوزد تا بدانی چه میکشم …
.
پیامک عاشقانه
عاشقــــAsheghanehaــــانه ها
.

گاهی دوست دارم بدون پک زدن فقط بنشینم و نگاه کنم که سیگارم چگونه میسوزد …
شاید آخر فهمیدم چه لذتی میبری از تماشای سوختن من ؛ شاید آخر قانع شدم !
.
پیامک عاشقانه گریه دار
عاشقــــAsheghanehaــــانه ها
.

سیاهی لبهایم از سیگار نیست
سیاه پوش هزار حرف نگفته است !
.
پیامکـــــــعاشقانه
عاشقــــAsheghanehaــــانه ها
.

حس اون سیگار بدبختی رو دارم که همه جا حرف از ترک کردنشه …
.
پیامک سنگین سیگار
عاشقــــAsheghanehaــــانه ها

مطالب مرتبط:


اس ام اس عاشقانه غمگین با موضوع سیگارسری اول



نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی