اس ام اس عاشقانه

عاشقانه ها ، بزرگترین سایت رمانتیک فارسی زبانان

اس ام اس عاشقانه

عاشقانه ها ، بزرگترین سایت رمانتیک فارسی زبانان

طبقه بندی موضوعی

اس ام اس های تنهایی سری اول


در دفتر خاطراتم نوشتم : عشق زیباست

معلم دفتر را دید و گفت : این رویاست

گفتم : معلم تو از عشق چیزی میدانی ؟

گفت : در عالم عشق ، عاشق همیشه تنهاست

______________________________________

از این نامهربونی ها دارم از غصه می میرم

تو ای رفیق تنهایی یه روز دستاتو می گیرم

______________________________________

هیچ کس ویرانیم را حس نکرد

وسعت تنهائیم را حس نکرد

در میان خنده های تلخ من

گریه پنهانیم را حس نکرد

در هجوم لحظه های بی کسی

درد بی کس ماندنم را حس نکرد

آن که با آغاز من مانوس بود

لحظه پایانیم را حس نکرد

______________________________________

شب ها وقتی می خوای بخوابی می بینی

کسی رو نداری که بهت فکر کنه !

اینجاست که می فهمی برخلاف شلوغیه درونت

چقدر تنهایی

______________________________________

آهای سهراب

قایق دیگر جوابگو نیست 

کشتی باید ساخت

اینجا مثل من تنها زیاد است

______________________________________

تاریکی ام شبیه شبی که سحر نداشت

تنهایی ام شبیه کلاغی که پر نداشت

تلخم شبیه دورترین قهوه خانه ای

که بر لبان قهوه چی اش هم شکر نداشت

______________________________________

خوش به اون روزایی که فکر میکردم

تنهایی یعنی وقتی که فقط کسی خونه نیست


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی