اس ام اس عاشقانه

عاشقانه ها ، بزرگترین سایت رمانتیک فارسی زبانان

اس ام اس عاشقانه

عاشقانه ها ، بزرگترین سایت رمانتیک فارسی زبانان

طبقه بندی موضوعی

اس ام اس بوسه عاشقانه جدید


اس ام اس بوسه




من مست غم عشقم با خنده خمارم کن ، صیاد اگر هستی با بوسه شکارم کن


___________اس ام اس بوسه____________

♥♥♥♥♥عاشقانه ها ♥♥♥♥♥


    سلام

    یه چیز میگم بگو باشه

    یه ماچ میدی دلم وا شه !؟


___________اس ام اس بوسه____________

♥♥♥♥♥عاشقانه ها ♥♥♥♥♥


    نیست در این گفته من سوسه ای / گر تو به من قرض دهی بوسه ای

    بوسه ای دیگر سر آن مینهم / لحظه دیگر به تو پس میدهم !


___________اس ام اس بوسه____________

♥♥♥♥♥عاشقانه ها ♥♥♥♥♥


    من مست غم عشقم با خنده خمارم کن ، صیاد اگر هستی با بوسه شکارم کن . . .


___________اس ام اس بوسه____________

♥♥♥♥♥عاشقانه ها ♥♥♥♥♥


    اتل متل یه فانوس / فرستادم برات بوس

    گرفتی بگو آره / نشد بگو دوباره !


___________اس ام اس بوسه____________

♥♥♥♥♥عاشقانه ها ♥♥♥♥♥


یه بوس فرستادم بی زحمت دست به دست کن بذار رو لپت


___________اس ام اس بوسه____________

♥♥♥♥♥عاشقانه ها ♥♥♥♥♥


بوسه ابتکاریست از طبیعت برای زمانی که احساس در کلام نمی گنجد


___________اس ام اس بوسه____________

♥♥♥♥♥عاشقانه ها ♥♥♥♥♥


انسان به سه  بوسه نکمیل میشود ،


بوسه ی مادر که با آن پا به عرصه ی خاکی میگذاری ،


بوسه ی عشق که یک عمر با آن زندگی میکنی ،


بوسه ی خاک که با آن پا به عرصه ی ابدیت میگذاری


___________اس ام اس بوسه____________

♥♥♥♥♥عاشقانه ها ♥♥♥♥♥


بوسه یعنی لذت دلدادگی ، لذت از شب لذت از دیوانگی ،


بوسه آغازی برای ما شدن ، لحظه ای با دلبری تنها شدن ،


بوسه آتش می زند بر جسم و جان ،


بوسه یعنی عشق من با من بمان


___________اس ام اس بوسه____________

♥♥♥♥♥عاشقانه ها ♥♥♥♥♥


گرچه از دوری این فاصله ها مایوسم ، از همین فاصله دور تورا می بوسم


___________اس ام اس بوسه____________

♥♥♥♥♥عاشقانه ها ♥♥♥♥♥


   ترنم باران را نصار چشمانت میکنم نازنینم ، تا شبنمی شود بر سرخی گونه هایت

    و داغی بوسه ام را به پیشانی ات به یادگار میگذارم و دست نوازشم را به موهایت

    هدیه میکنم ، که تا عمر داری مرا از خاطر نبری . . .

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی