اس ام اس عاشقانه

عاشقانه ها ، بزرگترین سایت رمانتیک فارسی زبانان

اس ام اس عاشقانه

عاشقانه ها ، بزرگترین سایت رمانتیک فارسی زبانان

طبقه بندی موضوعی

دو بیتی های عاشقانه و رمانتیک جدید سری اول

عاشقانه ها،بزرگترین سایت رمانتیک فارسی زبانان

شعر عاشقانه


اس ام اس شعر عاشقـــانه
عاشقـــAsheghanehaــانه ها

هرکه فرهاد شود در ره عشق
همه کس در نظرش شیرین است
تهمت کفر به عاشق نزنید
عاشقی پاکترین آیین است
.

اس ام اس شعر عاشقـــانه
عاشقـــAsheghanehaــانه ها
.
ماه در روی کسی غیر تو دیدن ممنوع
ناز چشم کسی جز تو خریدن ممنوع
تابلویی بر سر دروازه ی قلبم زده ام
که ورود احدی جز تو اکیدا ممنوع
.

اس ام اس شعر عاشقـــانه
عاشقـــAsheghanehaــانه ها
.
هجر تو نصیبم ای دل افروز مباد
بر جان من این آتش جانسوز مباد
آن روز که من پیش توام شب نشود
وان شب که تو در پیش منی روز مباد

 .
اس ام اس شعر عاشقـــانه
عاشقـــAsheghanehaــانه ها
.

اس ام اس عاشقانه جدید شعر عاشقانه رمانتیک دوستت دارم عزیزم عشق منی بیتو هرگز اس جدی  I love you  گل من پیامک عاشقانه جدی رمانتیک لاو  عاشقانه
کی باشد و کی باشد و کی باشد و کی ؟
می باشد و می باشد و می باشد و می
من باشم و من باشم و من باشم و من
وی باشد و وی باشد و وی باشد و وی
.
اس ام اس شعر عاشقـــانه
عاشقـــAsheghanehaــانه ها
.
تا دست ارادت به تو داده ست دلم
دامان طرب ز کف نهاده ست دلم
ره یافته در زلف دلآویز کجت
القصه به راه کج فتاده ست دلم
.
اس ام اس شعر عاشقـــانه
عاشقـــAsheghanehaــانه ها
.
کنار برکه دلم نشستم و نیامدی
دوباره در سکوت خود شکستم و نیامدی
سوال کردم از خدا نشان خانه تو را
سکوت کرد و در سکوت شکستم و نیامدی
فرستنده : سحر

.
اس ام اس شعر عاشقـــانه
عاشقـــAsheghanehaــانه ها
.
دل خوشم با غزلی تازه همینم کافیست
تو مرا باز رسانی به یقینم کافیست
قانعم بیشتر از این چه بخواهم از تو
گهگاهی که تو یادم بکنی هم کافیست …
.
اس ام اس شعر عاشقـــانه
عاشقـــAsheghanehaــانه ها
.
مرا آموختی آواره باشم
به درگاه جنون بیچاره باشم
تو خورشیدی مدار عشق با توست
مرا بگذار تا سیاره باشم
.
اس ام اس شعر عاشقـــانه
عاشقـــAsheghanehaــانه ها
.
از عذاب لحظه هاى بى تو بودن خسته ام
گر نیایى در کنارم دیگر از جان رفته ام
تا به کى حسرت کشم از دورى چشمان تو ؟
دست سردم بیقرار از دورى دستان تو ؟
.
اس ام اس شعر عاشقـــانه
عاشقـــAsheghanehaــانه ها
.

اس ام اس عاشقانه جدید شعر عاشقانه رمانتیک دوستت دارم عزیزم عشق منی بیتو هرگز اس جدی  I love you  گل من پیامک عاشقانه جدی رمانتیک لاو  عاشقانه
داغ حسرت سوخت جان آرزومند مرا
آسمان با اشک غم آمیخت لبخند مرا
در هوای دوستداران دشمن خویشم رهی
در همه عالم نخواهی یافت مانند مرا
.
اس ام اس شعر عاشقـــانه
عاشقـــAsheghanehaــانه ها
.
عشقت نه سرسری است که از سر به در شود
مهرت نه عارضی است که جای دگر شود
عشق تو در وجودم و مهر تو در دلم
با شیر اندرون شد و با جان به در شود !
.
اس ام اس شعر عاشقـــانه
عاشقـــAsheghanehaــانه ها
.
دوسِت دارم از ته دل ? دلی که پر پر میزنه
دلی که ساز عشقتو از همه بهتر میزنه
دوسِت دارمـ حتی اگه یه شب به خواب من نیای
عاشقتم مثل همه حتی اگه منو نخوای
.
اس ام اس شعر عاشقـــانه
عاشقـــAsheghanehaــانه ها
.
ببار ای اشک سیل آسا که یارم بر نمی گردد
در این دنیای تنهایی به ما یاور نمی گردد
هزاران بار جان دادم به عشقش روز و شب اما
دریغا خُلقِ بی مهرش به ما خوشتر نمی گردد
.
اس ام اس شعر عاشقـــانه
عاشقـــAsheghanehaــانه ها
.
آنچنان کز رفتن گل خار می ماند به جا
از جوانی حسرت بسیار می ماند به جا
آه افسوس و سرشک گرم و داغ حسرت است
آنچه از عمر سبک رفتار می ماند به جا
“صائب تبریزی”
.
اس ام اس شعر عاشقـــانه
عاشقـــAsheghanehaــانه ها
.

اس ام اس عاشقانه جدید شعر عاشقانه رمانتیک دوستت دارم عزیزم عشق منی بیتو هرگز اس جدی  I love you  گل من پیامک عاشقانه جدی رمانتیک لاو  عاشقانه
از تو انتظار نداشتم دستمو رها کنی
من واست بمیرم و به دیگری نگاه کنی
باورم نمیشه که من از خدا تو رو بخوام
تو واسه یکی دیگه شبا خدا خدا کنی
.
اس ام اس شعر عاشقـــانه
عاشقـــAsheghanehaــانه ها
.
من و تو از تبار بی کسانیم
در این غوغا چه کَس را کَس بدانیم
کسی نشنیده فریاد کمک را
کمک کن تا برای هم بمانیم
.
اس ام اس شعر عاشقـــانه
عاشقـــAsheghanehaــانه ها
.
فریبم داد و با من حقه ها کرد
خودش را در نگاه من خدا کرد
همین که در دلم یکتاترین شد
مرا با بی کسی هایم رها کرد
.
اس ام اس شعر عاشقـــانه
عاشقـــAsheghanehaــانه ها

.

اس ام اس عاشقانه جدید شعر عاشقانه رمانتیک دوستت دارم عزیزم عشق منی بیتو هرگز اس جدی  I love you  گل من پیامک عاشقانه جدی رمانتیک لاو  عاشقانه
سینه ام یک دفتر تا خورده است
واژه هایش خیس و سرد و مرده است
من نمیگویم ولی انصاف نیست
دوریت گویی دلم را برده است …
.
اس ام اس شعر عاشقـــانه
عاشقـــAsheghanehaــانه ها
.
آمد بهار و حیف که ما را بهار نیست
وین جرعه ها به کام دلم خوش گوار نیست
گفتم بهار آمد و پر شد جهان ز گل
دیدم که یار نامد و گفتم بهار نیست …
.
اس ام اس شعر عاشقـــانه
عاشقـــAsheghanehaــانه ها
.
ای بی وفا ز داغ تو در دل شرر فتاد
وز دیده اشک غم ز محبت ثمر فتاد
جورم چنان بدل بنمودی که قلب من
گردیده پاره پاره و از تن بدر فتاد

اس ام اس عاشقانه جدید شعر عاشقانه رمانتیک دوستت دارم عزیزم عشق منی بیتو هرگز اس جدی  I love you  گل من پیامک عاشقانه جدی رمانتیک لاو  عاشقانه ها

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی