اس ام اس عاشقانه

عاشقانه ها ، بزرگترین سایت رمانتیک فارسی زبانان

اس ام اس عاشقانه

عاشقانه ها ، بزرگترین سایت رمانتیک فارسی زبانان

طبقه بندی موضوعی
اس ام اس عاشقانه و رمانتیک پاییزی
عاشقانه ها ، بزرگ ترین سایت رمانتیک فارسی زبانان
اس ام اس عاشقانه
اس ام اس جدید رمانتیک عاشقانه دوستت دارم عاشق غمگین عشق اول

امروز یه کار ضرورى دارم و اون دوست داشتن توئه …

دیروز هم همینطور بود

فردا هم همینطوره !

اس ام اس عاشقانه
عاشقــــAsheghanehaــــانه ها

تنها کسی که لبخند منو میخواست عکاس بود

که اونم پولش رو گرفت رفـــــــــــــــــ

اس ام اس عاشقانه جدید
عاشقــــAsheghanehaــــانه ها

یه وقت به سرت نزند ! که شعرهایم را بتکانی …

چرا که رسوا خواهم شد ، و همه خواهند دید !

لحظه لحظه تو را در میان واژه هایم

اس ام اس جدید رمانتیک عاشقانه دوستت دارم عاشق غمگین عشق اول
اس ام اس رمانتیک جدید

عاشقــــAsheghanehaــــانه ها

عشق یعنی :

طوری نگام کنی که انگار …

آدم قحطه !

پیامک عاشقانه جدید
عاشقــــAsheghanehaــــانه ها

سر و ته این حرفها را که بزنم

باز هم

تویی که در سرم

ته حرفها را میزنی

اس ام اس عاشقانه
عاشقــــAsheghanehaــــانه ها


آرزویم این است که بهاری بشود روز و شبت

که ببارد به تمام رخ تو بارش شادی و شعف

و من از دور ببینم که پر از لبخند است

چشم و دنیا و دلت …

پیامک عاشقانه جدید
عاشقــــAsheghanehaــــانه ها

هنوز هم وقتی باران می آید تنم را به قطرات باران می سپارم

می گویند باران رساناست ، شاید دستهای من را هم به دستهای تو برساند . . .
اس ام اس جدید رمانتیک عاشقانه دوستت دارم عاشق غمگین عشق اول
متن عاشقانه جدید
عاشقــــAsheghanehaــــانه ها

آدم ها حق دارند آغوشی داشته باشند

که وقتی بغض داشت خفه شان می کرد بهش پناه ببرند

و ایمان داشته باشند تا وقتی که آنجا هستند دست هیچ غمی بهشان نمی رسد . . .

اس ام اس عاشقانه جدید
عاشقــــAsheghanehaــــانه ها

به یک جایی از زندگی که رسیدی میفهمی رنج را نباید امتداد داد

باید مثل یک چاقو که چیزها را می برد و از میانشان می گذرد

از بعضی آدم ها بگذری و برای همیشه تمامشان کنی . . .

اس ام اس عاشقانه
عاشقــــAsheghanehaــــانه ها


صدا … رفت

تصویر … رفت

خاطره اش … نمیرود . . .

اس ام اس رمانتیک جدید
عاشقــــAsheghanehaــــانه ها

دلم یه رمان میخواد…

اولش من و تو باشیم…..

آخرش ما…

پیامک عاشقانه جدید
عاشقــــAsheghanehaــــانه ها

گاهی آدم دلش فقط یک دوستت دارم می‌خواهد

که نمیرد!

“افشین صالحی”

متن عاشقانه جدید
عاشقــــAsheghanehaــــانه ها

اس ام اس جدید رمانتیک عاشقانه دوستت دارم عاشق غمگین عشق اول
قدیم تر ها چقدر بهانه برای “ملاقات” و “محبت” زیاد بود !

چشمه ی آب ، کوزه ی سنگین ، راه طولانی !

آب را که لوله کشی کرده اند همه چیز خراب شده !

متن عاشقانه جدید پاییزی
عاشقــــAsheghanehaــــانه ها


باید از بهترین دوست ترسید…

چون هیچ کس روح تو را آنقدر عریان ندیده

که جای دقیق زخم ها را بداند !

متن عاشقانه جدید پاییزی
عاشقــــAsheghanehaــــانه ها

ای رفته ز دل ، رفته ز بر ، رفته ز خاطر

بر من منگر تاب نگاه تو ندارم

بر من منگر زانکه به جز تلخی اندوه

در خاطر از آن چشم سیاه تو ندارم…

ای رفته ز دل ، راست بگو !‌ بهر چه امشب

با خاطره ها آمده ای باز به سویم؟

گر آمده ای از پی آن دلبر دلخواه

من او نیم او مرده و من سایه ی اویم..

سیمین بهبهانی
اس ام اس جدید رمانتیک عاشقانه دوستت دارم عاشق غمگین عشق اول
مطالب مرتبط :

اس ام اس عاشقانه و رمانتیک بوی عشق


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی