اس ام اس عاشقانه

عاشقانه ها ، بزرگترین سایت رمانتیک فارسی زبانان

اس ام اس عاشقانه

عاشقانه ها ، بزرگترین سایت رمانتیک فارسی زبانان

طبقه بندی موضوعی

اس ام اس های عاشقانه رد پای عشق سری هجدهم


اس ام اس عاشقانه

ذهنم فلج می شـــــود… وقتی می خوانمت
و تو حتی نمیگویی
جـــــــــانم . . .

اس ام اس عاشقانه
asheghaneha i love you تنهایی ردپای عشق
با تو زیر بارانم ، چتر برای چه ؟ خیال که خیس نمی شود !

اس ام اس عاشقان
پیامک جدید رمانتیک دوستت دارم گریه دار جدید 92 عاشقانه ها
پایان سریال دروغ هایت بود آخرین لبخندت
و چه ساده بودم من که تا تیتراژ پایانی به پای تو نشستم . . .

اس ام اس عاشقانه رمانتیک
پیامک جدید رمانتیک دوستت دارم گریه دار جدید 92 عاشقانه ها
دوستی ها کمرنگ ، بی کسی ها پیداست / راست گفتی سهراب ، آدم اینجا تنهاست . .
asheghaneha i love you تنهایی ردپای عشق
اس ام اس عاشقانه غمگین

چه رسم تلخی ست
تو ، بی خبر از من و تمام من ، درگیر تو !

اس ام اس عاشقانه سنگین

دیشب که باران آمد … میخواستم سراغت را بگیرم …
اما خوب میدانستم این بار هم که پیدایت کنم ، باز زیر چتر دیگرانی . . .

اس ام اس عاشقانه خفن
پیامک جدید رمانتیک دوستت دارم گریه دار جدید 92 عاشقانه ها
دیکتاتور
تویی و آغوشت !
که هر بار
مرا تسلیم می کند . . . !
پیامک جدید رمانتیک دوستت دارم گریه دار جدید 92 عاشقانه ها
اس ام اس عاشقانه توپ
asheghaneha i love you تنهایی ردپای عشق
روی کفنم بنویسید
موریانه ها
زهرمارتان
این تن که می خورید
حسرت شیرین بود
که خاک به آغوش کشید !

اس ام اس عاشقانه زیبا

هرکس جای من بود ، می بُرید..
اما من هنوز می دوزم ، چشم امید به راه . . . !!!
پیامک جدید رمانتیک دوستت دارم گریه دار جدید 92 عاشقانه ها
اس ام اس عاشقانه جدید

افــکار عاشقـانه ام را ، جمـع که می کنـم …
دسته گلی می شود ، شبیه تو ، برای تو …
asheghaneha i love you تنهایی ردپای عشق
اس عاشقانه
پیامک جدید رمانتیک دوستت دارم گریه دار جدید 92 عاشقانه ها
نه فرصت ها میتوانند عشق را تغییر دهند و نه گذشت زمان میتواند آسیبی به آن برساند. زمین با تمام هنرهایش ، چگونه میتواند پهلو زند به عشقی که میابیم و از آن خود میسازیم.

اس ام اس
asheghaneha i love you تنهایی ردپای عشق
خانه های جدول زندگیم را دستان مهربانت یک به یک پر کرد

و رمز جدول چنین بود:

دوستم بدار

asheghaneha i love you تنهایی ردپای عشق

>>> همچنین مطالب مرتبط با این پست را ببینید :


                          اس ام اس عاشقانه زیبا چشم های بارانی

                          اس ام اس عاشقانه و رمانتیک جدید سری شانزدهم





نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی