اس ام اس عاشقانه

عاشقانه ها ، بزرگترین سایت رمانتیک فارسی زبانان

اس ام اس عاشقانه

عاشقانه ها ، بزرگترین سایت رمانتیک فارسی زبانان

طبقه بندی موضوعی

اس ام اس عاشقانه و رمانتیک جدید سری شانزدهم


از لحظه ای که چشم باز میکنم
کار شروع میشود
نظارت و برسی کیفیت تک تک اعضای بدن
قلب … چشم … گوش …
مبادا ذره ای
از عاشق تو بودن منحرف شده باشند . . . !

اس ام اس

همه دردم این بود
عشقش بودم وقتایی که عشقش نبود . . . !

اس ام اس عاشقانه

سهم “من” از “تو” عشق نیست ، ذوق نیست ، اشتیاق نیست
همان دلتنگی بی پایانی ست که روزها دیوانه ام می کند

اس ام اس عاشقان

به عمل شکستی و به دل بستی کدامین عشق؟
نگو که ان ** خدا خدا میگفت کلاه بر سر میکرد

اس ام اس عاشق

در دلم ارزوئ امدنت میمیرد
رفته ای اینک،اما آیا
باز بر می گردی؟
چه تمنای محال
خنده ام می گیرد!!!

اس عاشقانه

سلامى کن …!
به خداحافظیت قسم دلم برایت تنگ شده…..

عاشقانه

دلم را اشتباهى بردى…..
فراموش کن….!
حتى براى دادنش هم برنگرد…..
……از آن هم گذشتم……!!!

اس ام اس رمانتیک
همین مسیر را مستقیم بروى میرسى به دوراهى,یک راه به من ختم میشود,آن دیگرى به ختم من!!!

اس ام اس رومانتیک

میگن هیچ عشقی تودنیا مث عشق اولین نیست
نمیگم قبول ندارم ولی عشقی بعدازاین نیست
میگن عاشقی دروغه کاشکی عاشقی دروغ بود
کاش میشد بگم که رفتی جای پاتم رو زمین نیست
میگن هرکسی تودنیا نیمه ی گمشده داره
چی بوده گناه من که مث تو روی زمین نیست..

اس ام اس باران

امشب به رسم عاشقی یادی زیاران میکنم،درغربتی تاریکو سرد ازغم حکایت میکنم امشب وجودم خسته است ازسردی دلهای سرد،آیا تو هم در یاد من هستی دراین شب های
سرد؟

اس ام اس تنهایی

تمام دارایی های من رنجی است که ازدوری تومیکشم

اس ام اس عاشقانه بی کسی

در این دنیا عشق رنگی ندارد
مگر این که حضور من و تو
ان را رنگین نماید…

اس ام اس عاشقانه جدید

نشستم پای مشروب ! گفتن بخور و بگو به سلامتیه کسی که دوسش دارم
پیک رو به لبم نزدیک کردم و گفتم به سلامتی اونیکه از وجودش نفس میکشم
گفتند نخوردی؟
گفتم سلامتیش رو تو پاکی میخوام نه تو مستی

اس ام اس عاشقانه ۹۲

دلم یک شب تنهایی میخواد
با یه عالمه “تو”
و …
تموم گوشه کنارهای آغوشت !!!

همچنین ببینید:





امیر اخوان

asheghaneha

مسیج عاشقانه

lovely sms

پیامک بوسه

sms

sms jadid

sms asheghaneh

sms boose asheghane

sms asheghane

پیامک

پیامک عاشقانه و رمانتیک

پیامک جدید عشق اول

پیامک جدید رمانتیک

پیامک دوستت دارم جدید

پیامک دوستت دارم

عشق اول

پیامک گریه دار

عاشقانه

عاشقانه ها بلاگ

اس ام اس عاشقانه و فلسفی جدید

عاشقانه های جدید

عاشق

اس ام اس

اس ام اس جدید

پیامک رمانتیک

اس ام اس عاشقانه جدید

اس ام اس رمانتیک

اس ام اس عاشقانه عشق اول

عاشقانه ها

اس ام اس رمانتیک جدید

اس ام اس رمانتیک عشق اول

پیامک عاشقانه گریه دار

اس ام اس گریه دار و احساسی

اس ام اس بوسه

اس ام اس عاشقانه انگلیسی

اس ام اس دوستت دارم

اس ام اس عاشقانه و گریه دار

اس ام اس عاشقانه احساسی

اس ام اس عاشقانه

پیامک عاشقانه

پیامک عاشقانه جدید

اس ام اس جدید عاشقانه

اس ام اس عشق اول

اس ام اس جدید عشق اول

پیامک عشق اول

اس ام اس عاشقانه گریه دار

اس ام اس عاشقانه ابراز علاقه

اس ام اس عاشقانه و رمانتیک

پیامک جدید

اس ام اس عاشقانه جدید92

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی