اس ام اس عاشقانه

عاشقانه ها ، بزرگترین سایت رمانتیک فارسی زبانان

اس ام اس عاشقانه

عاشقانه ها ، بزرگترین سایت رمانتیک فارسی زبانان

طبقه بندی موضوعی

اس ام اس زیبای جدایی و خیانت  سری اول
اس ام اس جدید جدایی و خیانت
ای نا رفیق.. به کدامین گناه ناکرده.. تازیانه می زنی بر اعتمادم
زیر پایم را زود خالی کردی . سلام پر مهرت را باور کنم. یا پاشیدن زهر نا مردیت را
خنجری از پشت در قلبم فرو رفت پشت سرم را نگاه کردم .. کسی جز تو نبود

اس ام اس خیانت و جدایی و غم
به نامردمان مهر کردم بسی
نچیدم گل مردمی از کسی
بسا کس که از پا در افتاده بود
سراسر توان را زکف داده بود
به حیلت گری خنجر از پشت زد
بخونم ز نامردی انگشت زد
اس ام اس جدایی عاشقانه اس ام اس جدید
اس ام اس خیانت و جدایی و غم
دل که رنجید از کسی خرسند کردن مشکل است شیشه بشکسته را پیوند کردن مشکل است


دود سیگارم را هزاران بار به تو ترجیح می دهم,
کم رنگ است ولی دو رنگ نیست

اس ام اس جدایی عاشقانه اس ام اس جدید

امروز با غرورت باز م مرا شکستی
با ناز وقهر و کینه مهرم زدل گسستی
دانی که بی تو هیچم ای ماه بی مروت
باشد که بار دیگر قلب مرا شکستی ...

دلم را پیش خود پابند کردی
ولی گفتی تو یک دنیای دردی
غرورم را شکستی بی تفاوت
برو فکر کن همیشه خیلی مردی

بسوزد دل تو که سوزاندی دلم را
به ویرانی کشاندی منزلم را
فکندی زیر پا احساس و شورم
نکردی رحم،  حتی بر غرورم


شده بازیچه ای قلب صبورم
شکستی عاقبت بال غرورم
به آسانی گذشتی از کنارم
مثال دفتری کردی مرورم


دلم را مبتلایت کرده بودم خودم را خاک پایت کرده بودم  ندانستم بی وفا هستی وگرنه  همان اول رهایت کرده بودم!


مدتی می گذرد از تو ندارم خبری ... چه کنم ناله من هیچ ندارد اثری ... شب و روز از غم تو سخت پریشان حالم ... نه نشانی ز تو آمد نه پیام دگری


یاران این زمانه مثل گل انارند ، از دور جلوه دارند اما وفا ندارند


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی