اس ام اس عاشقانه

عاشقانه ها ، بزرگترین سایت رمانتیک فارسی زبانان

اس ام اس عاشقانه

عاشقانه ها ، بزرگترین سایت رمانتیک فارسی زبانان

طبقه بندی موضوعی

اس ام اس کنایه دار جدید سری دوم

عاشقانه ها ، رمانتیک ترین جای دنیا

اس ام اس کنایه دار

ومدیم بعضی هارو ادم کنیم زیادی روشون کار کردیم خدا شدن!!!!

اس ام اس اس کنایه ای

شاخ که باشی جات رو سرِ گاوه
نه رو سرِ مــا !!
(قابل توجه بعضیا)

اس ام اس اس کنایه ای

نترس جانم….
ظرفیت باور من به اندازه ی همه ی دنیاست
تو دروغت را بگو…

اس ام اس اس کنایه ای

یادته گفتی به شرافتم قسم تا آخر ش هستم♥..؟
شرافتت پیش من گرو مونده!
حالا باعشق جدید چیکار میکنی “بی شرف”

اس ام اس اس کنایه ای

ﺑﻪ ﺑﻌﻀﯿﺎﻡ ﺑﺎﯾﺪ ﮔﻔـــﺖ :
ﺗﻮ ﺧﯿـــــــــﻠـــــــــﯽ ﺑﺎ ﮐﻼﺳــــﯽ ﻗﺒﻮﻝ,,,,
ﺍﻣـــــﺎ ﻣﻦ ﻋﺎﺩﺕ ﺩﺍﺭﻡ ﮐﻼﺳﺎﺭﻭ ﺑﭙﯿﭽــــــــــــﻮﻧﻢ!!!
پس هررررررری…

اس ام اس اس کنایه ای

شمایی که تا دو روز پیش “چشم چشم دو آبرو” میکشیدی…
واسه ما “خط و نشون” نکش!

اس ام اس اس کنایه ای

باید به بعضی ها گفت:
اون چیزی که تو رو مرد کرده، سگ رو هم نر کرده!
پس دنبال یه چیز بهتر
واسه ثابت کردن مردونگیت باش…

اس ام اس اس کنایه ای

یادته بهم گفتی تو به من نمیای؟؟؟!
باشه… “من“ به “تو” نمیام
ولی دمت گرم….. تو به خودت بیا!!!

اس ام اس اس کنایه ای

من را ببین، همچنان ایستاده ام…
آن کسی را که فکر میکنی میشکند بی تو، میشکند امثال تو را

اس ام اس اس کنایه ای

کنارم گذاشتی که تلخم کنی؟؟
هه…!!!
شرابی شدم “ناب”.. حالا حسرتم را بکش…

اس ام اس اس کنایه ای

وقتی میمیرید نمیفهمید که مرده اید
تحملش فقط برای دیگران سخت است
بیشعور بودن هم درست مشابه همین وضع است!
پس بفهم لطفا

اس ام اس اس کنایه ای

به بعضیا باید گفت:
حیف درد زایمان ننه ت….

اس ام اس اس کنایه ای

باید به بعضیا بگی:
اونی که واسه شما ادعا میکنه؛ واسه بودن با ما دعا میکنه…

اس ام اس اس کنایه ای

یه وقتایی هم باید دستتو بذاری روی شونۀ بعضیا و بگی :

نــه … خوشـــــــــــــم اومـــد …

از اونی که فکـــــــــر می کردم ؛

آشـــــــــــــغال تـــری ..!

اس ام اس اس کنایه ای

خوشحالی اسمت تو دهنا میچرخه؟
تُفم تو دهنا میچرخه ولی آخرش میندازنش دور… آره اینجوریاس، جو نگیرتت!

مطالب مرتبط :

اس ام اس های تیکه دار جدید سری اول

لطفا منبع را ذکر کنید.

منبع : Asheghaneha.blog.iR

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی