اس ام اس عاشقانه

عاشقانه ها ، بزرگترین سایت رمانتیک فارسی زبانان

اس ام اس عاشقانه

عاشقانه ها ، بزرگترین سایت رمانتیک فارسی زبانان

طبقه بندی موضوعی

اس ام اس سلام و صبح بخیر عاشقانه سری چهارم


سلام بهونه قشنگ من برای زندگی / آره بازم منم همون بهونه همیشگی

فدایه مهربونیات چه میکنی با سرنوشت / دلم برات تنگ شده بود این نامه و واست نوشت . . .

.

 اس ام اس عاشقانه اول صبحی
عاشقانه ها

.

سلام

ببخشید ما داشتیم تو کوچه اس ام اس بازی میکردیم

یکی از سلاما افتاد تو خونتون ! میشه پسش بدین !؟؟

ما منتظریم !

.

اس ام اس عاشقانه صبح بخیر عاشقانه
عاشقانه ها

.

سلام به قاصدک های خبر رسان که محکوم به خبرند

وسلام به شقایقهایی که محکوم به عشقند

و سلام به تو که محکوم به دوست داشتنی . . .

 

.

 اس ام اس عاشقانه اول صبحی
عاشقانه ها

.

(اس ام اس برای جواب سلام)

سلام ای کهنه عشق من که یاد تو چه پا برجاست

سلام بر روی ماه تو عزیز دل سلام از ماست

سلام من

به آن پرند سپیده وشادمان

که در سپیده با نسیم

ترانه ساز می شود

.

 اس ام اس عاشقانه اول صبحی
عاشقانه ها

.

سلام من

به پیچکی که صبح دست سبز او

به سوی آسمان بی کران دراز می شود . . .

.

اس ام اس عاشقانه صبح بخیر عاشقانه
عاشقانه ها

.

به تو سلام می کنم کنار تو می نشینم

و در خلوت تو شهر بزرگ من بنا می شود . . .

.

 اس ام اس عاشقانه اول صبحی
عاشقانه ها

.

he wishes you a good morning,

hoping that you have the perfect day.

Take care & miss you. Gd morning

.

اس ام اس عاشقانه صبح بخیر عاشقانه
عاشقانه ها

.

A night hug warms the heart

a night kiss brightens the day

and a gd morning to start your day!

.

 اس ام اس عاشقانه اول صبحی
عاشقانه ها

.

Hello, wakup, Receive my simple gift of ‘GOOD MORNING

wrapped with sincerity, tied with care and sealed with a

prayer to keep u safe and happy all day long! Take Care

.

اس ام اس عاشقانه صبح بخیر عاشقانه
عاشقانه ها

.

سلام من

به غنچه ای که صبحدم ، به خنده باز می شود . . .

.

 اس ام اس عاشقانه اول صبحی
عاشقانه ها

.

به لحظه های “بی” توبودن سلام میکنم / به سینه ام دلی هست به نام میکنم

تمام میشود این فاصله ها بی گمان / به لحظه های “با “تو بودن سلام میکنم . . .

.

اس ام اس عاشقانه صبح بخیر عاشقانه
عاشقانه ها

.

سلام عزیز مهربون ما رو نمیبینی خوشی؟

هنوزم مثل قدیما دلبری و عاشق کشی . . .!؟

.

 اس ام اس عاشقانه اول صبحی
عاشقانه ها

.

خزان که مال ما شد ، بهار مال شما

صاف و ساده بگویم ، سلام حال شما !؟

.

اس ام اس عاشقانه صبح بخیر عاشقانه
عاشقانه ها

.

سلام بر تو که عاشق سلام بر تو که شیدا / سلام بر تو که خوابی سلام بر تو که رویا

سلام شعر فریبا سلام دلبر زیبا  / سلام راوی غم ها سلام عاشق شیدا . . .

.

 اس ام اس عاشقانه اول صبحی
عاشقانه ها

.

سلام ای طراوت همیشه! دوست دارانت را دریاب!

ما آن بیدلانیم که دل خود را در افق های آبی ات می جوییم !


اس ام اس عاشقانه صبح بخیر عاشقانه
عاشقانه ها

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی