اس ام اس عاشقانه

عاشقانه ها ، بزرگترین سایت رمانتیک فارسی زبانان

اس ام اس عاشقانه

عاشقانه ها ، بزرگترین سایت رمانتیک فارسی زبانان

طبقه بندی موضوعی

اس ام اس فراموشی جدید سری اول


فراموشی




یه روز غریبه بود ....آشنا شد....عادت شد....عشق شد.....هستی شد....روزگارشد.....

خسته شد.....بی وفا شد....دورشد......بیگانه شد.....حسرت شد.....فراموش نشد.....فراموش نشد....

بخدا فراموش نشد!


****عاشقانه ها ****


تا عشق تو آمد در قلبم ، تو رفتی

تا آمدم بگویم نرو ، رفته بودی

تا خواستم فراموشت کنم خودم را فراموش کردم …

****عاشقانه ها ****


تنها یک برگ مانده بود …

درخت گفت : منتظرت میمانم !

برگ گفت : تا بهار خداحافظ !

بهار شد ولی درخت میان آن همه برگ دوستش را فراموش کرده بود …


****عاشقانه ها ****


افظه‌ام ..... همه چیز و همه کــــس را فراموش می‌کند!!... 
خسته شدم بس که سابیدمش..... و تو هر بار .. نمایان‌تر شدی!


****عاشقانه ها ****


من هر روز تلاش می کنم که در خاطرم بماند و تو هر روز

 تلاش می کنی که فراموش کنی چه بلاتکلیفند خاطراتمان !


****عاشقانه ها ****


هروقت تونستی برف رو سیاه کنی،کلاغ را سفید کنی،

هروقت تونستی آتش را ببوسی،تو آب نفس عمیق بکشی

هروقت تونستی اشک سنگ رو ببینی،شادیه غم را ببینی،

اون موقع من تو را فراموش خواهم کرد....


****عاشقانه ها ****


چون به کام دل نشد دستی در آغوشت کنم،میرم تا در غبار غم فراموشت کنم سر در آغوش پشیمانی گذارم تا تو را،ای امید آتشین با گریه خاموشت کنم




اس ام اس های جدید فراموشی عاشقانه


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی