اس ام اس عاشقانه

عاشقانه ها ، بزرگترین سایت رمانتیک فارسی زبانان

اس ام اس عاشقانه

عاشقانه ها ، بزرگترین سایت رمانتیک فارسی زبانان

طبقه بندی موضوعی

اس ام اس فراموشی سری سوم 



 می روی و من تحمل می کنم نبودنت را

می مانم و تو فراموش می کنی بودنـم را

اس ام اس فراموشی و جدایی, اس ام اس فراموشی


عــــــاشقــــــــانه هـــــــــا


دیروز می مردن ، فراموش می شدن آرام آرام ...

امروز چه زود از یاد می رویم بی آنکه بمیریم ...

اس ام اس فراموشی و جدایی, اس ام اس فراموشی


عــــــاشقــــــــانه هـــــــــا


قبر واقعی آدم در خاک نیست ، بلکه در قلب کسی است که فراموشت نمیکند !!!

اس ام اس فراموشی و جدایی, اس ام اس فراموشی


عــــــاشقــــــــانه هـــــــــا


چون به کام دل نشد دستی در آغوشت کنم / میرم تا در غبار غم فراموشت کنم

سر در آغوش پشیمانی گذارم تا تو را / ای امید آتشین با گریه خاموشت کنم


عــــــاشقــــــــانه هـــــــــا


اگه خنده زلبهایم گریزد، اگه اشک ز چشمانم بریزد، اگر شادی شود در من فراموش

اگر غم با دلم گردد هم آغوش، گمان هرگز مبر نازنینم، که یادت در دلم گردیده خاموش


عــــــاشقــــــــانه هـــــــــا


روزگار استاد فراموشی هاست ، امید وارم شاگردش نباشی !


عــــــاشقــــــــانه هـــــــــا


ای نشسته درخیال من، فراموشم مکن

با فراموشی و تنهایی، هم آغوشم مکن

زندگانی می کنم چون شعله با خود سوختن

زنده ام با سوز و ساز خویش، خاموشم مکن

هر چه می خواهی بکن اما فراموشم مکن

اس ام اس فراموشی سری سوم از سکوت پرسیدم برای بهترینم چه بنوسیم ؟

گفت : بنویس ما را چون روزگاران مبر از یاد ...


عــــــاشقــــــــانه هـــــــــا


تصمیم گرفتم آنقدر کمیاب شوم شاید دلی برایم تنگ شود ، ولی افسوس فراموش شدم !

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی