اس ام اس عاشقانه

عاشقانه ها ، بزرگترین سایت رمانتیک فارسی زبانان

اس ام اس عاشقانه

عاشقانه ها ، بزرگترین سایت رمانتیک فارسی زبانان

طبقه بندی موضوعی

اس ام اس های جدید عاشقانه سری هشتم

آری دوستی دو نیمه دارد نیمی از آن عشقی است که دل تو را بیقرار کرده است و نیمی دیگر آن محبتی است که در دل من می تپد

اس ام اس عاشقـــانه

asheghaneha


فرشته ها وجود دارن اما بعضی وقتا چون بال ندارن ما بهشون میگیم دوست


اس ام اس عاشقـــانه

asheghaneha

92

شب شده بود، گل آفتاب گردان داشت دنبال خورشید میگشت که یهو یک ستاره بهش چشمک زد،

اما گل آفتابگردان سرش رو آرام آورد پایین، میدونی چرا؟!

آخه گلها هیچوقت خیانت نمیکنن واسه همینه که گل آفتابگردان همیشه شبها سرش پایینه

اس ام اس عاشقـــانه

asheghaneha

92

آنچه زیباست عزیز نیست
آنچه عزیز است زیباست و تو زیباترینی


اس ام اس عاشقـــانه

asheghaneha

92


دلم با عشق تو عاشق ترین شدتمام لحظه هایم بهترین شد. ولی بی مهریت کار دلم ساخت . دل تنهای من تنها ترین شد

اس ام اس عاشقـــانه

asheghaneha

هرگز گمان مبر ز خیال تو غافلم ، گر مانده ام خموش ، خدا داند و دلم . . .

اس ام اس عاشقـــانه

asheghaneha

امواج زندگی حتی اگه تو را به ته دریا میبرد با آغوش باز پذیرا باش

اس ام اس عاشقـــانه

asheghaneha

92

آن ماهی که همیشه بر سطح آب میبینی ” مرده ” است . . .

اس ام اس عاشقـــانه

asheghaneha

92

ای پیتزای قلبم ای کباب عشقم ای همبرگر قلبم و ای اسپاگتی افکارم بی تو فلافلم!!

اس ام اس عاشقـــانه

asheghaneha


منو تو قلبت نگهدار مثل شعله تو زمستون

نزار از تو دور بشم باز بی تو قلبم میشه داغون

منو تو قلبت نگهدار حرف من یه التماسه

هیچ کسی بجز تو انگار قلبمو نمیشناسه

اس ام اس عاشقـــانه

asheghaneha


من از طرح نگاه تو امید مبهمی دارم

نگاهت را نگیر از من که با آن عالمی دارم

اس ام اس عاشقـــانه

asheghaneha


بی حضور ما نمایش با شکوه زندگی چیزی کم داشت …

آن تمامی نمایش بود و

بازیگرخوب صحنه زندگی باشیم آمده ایم تا

عشق مجال این بازی خوب را فراهم می آورد


اس ام اس عاشقـــانه

asheghaneha

دست عشق از دامن دل دور باد!

می‌توان آیا به دل دستور داد؟

می‌توان آیا به دریا حکم کرد

که دلت را یادی از ساحل مباد؟

موج را آیا توان فرمود: ایست!

باد را فرمود: باید ایستاد؟

آنکه دستور زبان عشق را

بی‌گزاره در نهاد ما نهاد

اس ام اس عاشقـــانه

asheghaneha


رفت در ظلمت غم، آن شب و شب های دگر هم

نه گرفتی دگر از عاشق آزرده خبر هم

نه کنی دیگر از آن کوچه گذر هم!

بی تو اما به چه حالی من از آن کوچه گذشتم؟

اس ام اس عاشقـــانه

asheghaneha


دوری ، عشق را شدت می بخشد و نزدیکی ، قوت .


پیری مانع از عشق نیست . اما عشق تا حدی مانع از پیریست .

اس ام اس عاشقـــانه

asheghaneha


آنکه باید سوزد و سازد منم...

آنکه دائم بی تو میسوزد منم…

آنکه آتش زد به قلب من تویی…

آنکه خاموش است و میسوزد منم…

اس ام اس عاشقـــانه

asheghaneha


نبض لحظه رو نگه دار

نزار عشقمون بمیره

نزار ضربه های ساعت

منو از تو پس بگیره

عقربک های زمونه

خستگی سرش نمیشه

نگو بر میگردی فردا

دل که باورش نمیشه

اس ام اس عاشقـــانه

asheghaneha


منو تو قلبت نگهدار مثل شعله تو زمستون

نزار از تو دور بشم باز بی تو قلبم میشه داغون

منو تو قلبت نگهدار حرف من یه التماسه

هیچ کسی بجز تو انگار قلبمو نمیشناسه


اس ام اس عاشقـــانه

asheghaneha


من چی بخونم که تورو به خوبیه خودت بگم؟

چه بخونم که خوبیات حتی نشه یه ذره کم؟؟

هیچکی برام تو نمیشه، تو دنیا تو یه دونه ای

بزار تا دنیا بدونن تو عشق این دیوونه ای


اس ام اس عاشقـــانه

asheghaneha

دیشب توی خوابم باز تورو دیدم

صدات زدم اما تو رفتی از خواب پریدم

کاش میشد بخوابم و صبح باشی تو کنارم

ولی اینا همش خیاله تورو ندارم

اس ام اس عاشقـــانه

asheghaneha

نظرات (۱)

سلام 

جالب بود برام واقعا ،، ادرس سایتتونو برای دوستام تلگرام فرستادم ،، ممنون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی