اس ام اس عاشقانه

عاشقانه ها ، بزرگترین سایت رمانتیک فارسی زبانان

اس ام اس عاشقانه

عاشقانه ها ، بزرگترین سایت رمانتیک فارسی زبانان

طبقه بندی موضوعی
اس ام اس عاشقانه و رمانتیک جدید سری دوازدهم

اگر نسیمی شانه هایت را نوازش کرد

بدان آن هوای دل من است که به یادت می وزد

اس ام اس عاشقانه جدید
SMS ASHEGHANEH JADID

حالا اشک ها هم شبیه تو شده اند

گریه که می کنم نمی آیند

اس ام اس عاشقانه جدید
SMS ASHEGHANEH JADID

بغض یعنی نرو

بفهم !

اس ام اس عاشقانه جدید
SMS ASHEGHANEH JADID

گاهی میان وسعت دستان خالیم حس می کنم

تمام دار و ندارم نگاه توست !

اس ام اس عاطفی و قشنگ

SMS Atefi Ghashang

من آنقدر خواستمت که نخواستنت را ندیدم

تو آنقدر نخواستی که هیچ چیز از من ندیدی

اس ام اس عاطفی و قشنگ

SMS Atefi Ghashang

دوستت دارم

بیشتر از دیروز

و کمتر از فردا

اس ام اس عاطفی و قشنگ

SMS Atefi Ghashang

چقدر جای تو خالی ست

جای خالی ات را با هیچ چیز نمی توان پر کرد

حتی با گزینه مناسب

اس ام اس عاطفی و قشنگ

SMS Atefi Ghashang

تا صبح گریه می کنم و غنچه می دهند

گل های ریز صورتی روی بالشم

اس ام اس عاطفی و قشنگ

SMS Atefi Ghashang

از مردم این شهر دلگیرم

هیچ کدامشان شکل تو نیستند

اس ام اس عاطفی و قشنگ

SMS Atefi Ghashang

هر کس هر جا که دلش می خواهد بایستد

به کسی اجازه اینکه به جای تو در قلبم بنشیند نخواهم داد

اس ام اس عاشقانه جدید
SMS ASHEGHANEH JADID


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی