اس ام اس عاشقانه

عاشقانه ها ، بزرگترین سایت رمانتیک فارسی زبانان

اس ام اس عاشقانه

عاشقانه ها ، بزرگترین سایت رمانتیک فارسی زبانان

طبقه بندی موضوعی

اس ام اس عاشقانه فلسفی جدید سری اول

دست تو اندازه ی قلبته پس دستت رو برای کسی که دوست داری باز کن .

اس ام اس جدید عاشقانه فلسفی

عاشقانه ها asheghaneha

پیامک دوستت دارم جدید فلسفی رمانتیک مسیج
عشق تنها کار بی چرای عالم است.


اس ام اس جدید عاشقانه فلسفی

عاشقانه ها asheghaneha

پیامک دوستت دارم جدید فلسفی رمانتیک مسیج

دوست داشتن عشق می آفریند و عشق صداقت ، چه خوب است عاشق باشیم تا هیچ وقت دروغ نگوییم .

اس ام اس جدید عاشقانه فلسفی

عاشقانه ها asheghaneha

پیامک دوستت دارم جدید فلسفی رمانتیک مسیج

هرگز برای عاشق شدن، به دنبال باران و بهار و بابونه نباش. گاهی در انتهای خارهای یک کاکتوس به غنچه ای می رسی که ماه را بر لبانت می نشاند .


اس ام اس جدید عاشقانه فلسفی

عاشقانه ها asheghaneha

پیامک دوستت دارم جدید فلسفی رمانتیک مسیج

پرنده ای که مال تو نیست 100 تا قفس هم که بسازی آخرش می ره .شرط دل دادن دل گرفتن است وگرنه یکی بی دل می مونه و یکی دو دل.نه آنچنان عاشق باش که هیچ چیز نبینی نه آنقدر ببین که هرگز عاشق نشوی.


اس ام اس جدید عاشقانه فلسفی

عاشقانه ها asheghaneha

پیامک دوستت دارم جدید فلسفی رمانتیک مسیج


عشق یعنی کوچک کردن دنیا به اندازه یه نفر و بزرگ کردن یه نفر به اندازه دنیا

اس ام اس جدید عاشقانه فلسفی

عاشقانه ها asheghaneha

پیامک دوستت دارم جدید فلسفی رمانتیک مسیج

بهترین دوست کسی است که بتوانی با صدای بلند در برابرش فکر کنی

اس ام اس جدید عاشقانه فلسفی

عاشقانه ها asheghaneha

پیامک دوستت دارم جدید فلسفی رمانتیک مسیج


زیبایی عشق را بوجود نمی آورد بلکه عشق است که زیبایی به وجود می آورد

اس ام اس جدید عاشقانه فلسفی

عاشقانه ها asheghaneha

پیامک دوستت دارم جدید فلسفی رمانتیک مسیج



با عشق،زمان فراموش می شود و با زمان هم عشق....

اس ام اس جدید عاشقانه فلسفی

عاشقانه ها asheghaneha

پیامک دوستت دارم جدید فلسفی رمانتیک مسیج


قلب سرزمین عجیبی است. . زیرا هم زادگاه عشق است . . هم آرامگاه آن

اس ام اس جدید عاشقانه فلسفی

عاشقانه ها asheghaneha

پیامک دوستت دارم جدید فلسفی رمانتیک مسیج


اینگونه زندگی کنیم: ساده اما زیبا، مصمم امابی خیال، متواضع اما سربلند، مهربان اما جدی، سبز اما بی ریا، عاشق اما عاقل.

________________________________________________________________
اس ام اس جدید عاشقانه
________________________________________________________________

وقتی نیاز به عشق داری عاشق نشو. بلکه زمانی عاشق شو که تمام وجودت سر شار از عشق هست و میخوای آنرا با کسی تقسیم کنی


اس ام اس جدید عاشقانه فلسفی

عاشقانه ها asheghaneha

پیامک دوستت دارم جدید فلسفی رمانتیک مسیج


عشق شاید زود تو را عاشق و دلتنگ کند اما هرگز تو را سیر نمی کند.

اس ام اس جدید عاشقانه فلسفی

عاشقانه ها asheghaneha

پیامک دوستت دارم جدید فلسفی رمانتیک مسیج



اگر کسی را دوست داری، به او بگو. زیرا قلبها معمولاً با کلماتی که ناگفته می‌مانند،می‌شکنند


اس ام اس جدید عاشقانه فلسفی

عاشقانه ها asheghaneha

پیامک دوستت دارم جدید فلسفی رمانتیک مسیج


به کسی عشق بورز که لایق عشق باشه نه کسی که تشنه ی عشقه چون کسی که نشته است یه روزی سیراب میشه . . .

________________________________________________________________
اس ام اس رمانتیک
________________________________________________________________

در سرتاسر طول زندگی باز همان عشق است که یگانه حامی و ناجی شماست .

________________________________________________________________
اس ام اس رمانتیک
________________________________________________________________



به اخرش فکر نکن بگذار عشق خودش حرف آخر را بزند

________________________________________________________________
اس ام اس جدید عاشقانه
________________________________________________________________



ما نه برای یافتن فردی کامل، بلکه برای دیدن کامل یک فرد ناکامل عاشق میشویم.(سام کین)

_________________________________اس ام اس جدید_______________________________



من باور دارم که دو انسان از قلبشان به هم متصلند، و مهم نیست که چه کار می کنید، که هستید و کجا زندگی می کنید؛ اگر مقدر شده که دو نفر با هم باشند، هیچ مرز و مانعی بین آنها وجود نخواهد داشت.(جولیا رابرتز)

_______________________________عاشقانه ها_________________________________



زندگی به ما آموخته که عشق در نگاه خیره به یکدیگر نیست، بلکه در یک سو نگریستن است.(آنتونیو دو سنت اگزوپری)

_______________________________I LOVE YOU_________________________________



در عشق حقیقی، کوتاهترین فاصله بسیار طولانی است و از طولانی ترین فاصله ها می توان پل زد.(هانس نوون)

________________________________________________________________



عشق یعنی وقتی دور هستید دلتنگ شوید اما از درون احساس گرما کنید چون در قلبتان به هم نزدیکید.(کی نودسن)

________________________________________________________________



بهترین و زیباترین چیزها در دنیا قابل دیدن و لمس کردن نیستند—باید آنها را با قلبتان احساس کنید.(هلن کلر)

_______________رمانتیک ترین جای دنیا_____________


این عشق نیست که دنیا را می چرخاند، عشق چیزی است که چرخش آنرا ارزشمند می کند.(فرانکلین پی جونز)



یک ژاپنی برای آنکه بگوید “عاشقت هستم” باید “واتاکوشی- وا آناتو- وو آی شیماسو ” (Watakushi-wa anata-wo ai shimasu’) را بر زبان بیاورد.
هورمون عشق باعث درمان بیماری اوتیسم می شود
جدیدترین یافته های دانشمندان مغز و اعصاب ،نشان می دهد ترشح مکرر نوعی هورمون موجود در اوتوکسین مغز که به هورمون عشق موسوم است ،باعث بهبود بیماری اوتیسم می شود.

اس ام اس جدید عاشقانه فلسفی

عاشقانه ها asheghaneha

پیامک دوستت دارم جدید فلسفی رمانتیک مسیج

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی