اس ام اس عاشقانه

عاشقانه ها ، بزرگترین سایت رمانتیک فارسی زبانان

اس ام اس عاشقانه

عاشقانه ها ، بزرگترین سایت رمانتیک فارسی زبانان

طبقه بندی موضوعی

اس ام اس عاشقانه زیبا چشم های بارانی

به عمل شکستی و به دل بستی کدامین عشق؟
نگو که ان ** خدا خدا میگفت کلاه بر سر میکرد

اس ام اس
اس ام اس عاشقانه بی تو هرگز پیامک رمانتیک دوستت دارم

اس ام اس عاشقانه زیبا چشم های بارانی

در دلم ارزوئ امدنت میمیرد
رفته ای اینک،اما آیا
باز بر می گردی؟
چه تمنای محال
خنده ام می گیرد!!!

اس ام اس عاشقانه


اس ام اس عاشقانه بی تو هرگز پیامک رمانتیک دوستت دارم

اس ام اس عاشقانه زیبا چشم های بارانی

برای من که کبوتری ام عاشق و سرگردان؛
بیا و بام شو
اصلا بیا و دام شو…

اس ام اس عاشقانه جدید


اس ام اس عاشقانه بی تو هرگز پیامک رمانتیک دوستت دارم

اس ام اس عاشقانه زیبا چشم های بارانی

با چشمک یک ستاره عاشق شده بود
با ساده ترین اشاره عاشق شده بود
شب رفت و ستاره اش به فردا پیوست
افسوس که او دوباره عاشق شده بود

اس ام اس عاشقانه ناز


عاشقی را شرط تنها ناله و فریاد نیست
تا کسی از جان شیرین نگذرد فرهاد نیست
تا نشد رسوای عالم, ** نشد استاد عشق
نیمه رسوا عاشق اندر فن خود استاد نیست ...

اس ام اس عاشقانه توپ

وقتی ناله های خرد شدنت زیر پای باران نوای دل انگیزی شد چه فرقی می کند برگ سبز کدام درختی

اس عاشقانه


اس ام اس عاشقانه بی تو هرگز پیامک رمانتیک دوستت دارم

اس ام اس عاشقانه زیبا چشم های بارانی

اینم از زندگی ما…اونیکه دوستش نداری اصرار پشت اصرار….اونیکه دوستش داری انگار نه انگار…

عاشقانه

گاهی آدم ها میروند نه برای اینکه دلیلی برای ماندن ندارند بلکه آنقدر کوچکند که تحمل حجم بالای محبت تو را ندارند.

پیامک عاشقانه

عاشقانه دوستت خواهم داشت بی آنکه بخواهم دوستم داشته باشی
و عاشقانه در غمت خواهم مرد بی آنکه بخواهم در مرگم اشک بریزی…

مسیج عاشقانه


گفتی دوستم داری به اندازه قطرات بارانی که بر روی صورتت میریزد
و من هم دوستت دارم بدون توجه به چتری که روی سرت گرفتی

اس ام اس تنهایی


اس ام اس عاشقانه بی تو هرگز پیامک رمانتیک دوستت دارم

اس ام اس عاشقانه زیبا چشم های بارانی

غرق در اندیشه ات سوار تاکسی شدم،چند اسکناس به راننده دادم،بابت کرایه دو نفر،پیش از آنکه دریابم تنهایم…

اس ام اس عاشقانه


دوری پایان دوستی نیست ..انگار لطیف ترین غم دنیاست….

اس ام اس دلشکستگی

همه نیمکتهای پارک دو نفره اند.بیخیال…در نبودنت روی چمن می نشینم…!

اس ام اس عاشقانه بی تو هرگز پیامک رمانتیک دوستت دارم

اس ام اس عاشقانه زیبا چشم های بارانی

امیر اخوان

اس عاشقانه

پیامک بی تو هرگز

پیامک احساسی

پیامک گریه دار

پیامک عاشقانه انتظار

asheghaneha

پیامک عاشقانه گریه دار

پیامک جدید عشق اول

پیامک بوسه

پیامک جدید رمانتیک

اس ام اس عاشقانه زیبا چشم های بارانی

عاشقانه ها

پیامک عاشقانه

اس ام اس عاشقانه

اس ام اس عاشقانه جدید

پیامک رمانتیک

اس ام اس عاشقانه جدید92

پیامک جدید

اس ام اس

اس ام اس رمانتیک

اس ام اس جدید

پیامک

اس ام اس جدید عاشقانه

عاشقانه های جدید

پیامک عاشقانه جدید

اس ام اس عاشقانه و رمانتیک

عاشقانه

اس ام اس عشق اول

اس ام اس عاشقانه عشق اول

اس ام اس جدید عشق اول

اس ام اس عاشقانه گریه دار

اس ام اس بوسه

اس ام اس عاشقانه انگلیسی

عاشق

پیامک عاشقانه و رمانتیک

پیامک دوستت دارم

عشق اول

اس ام اس گریه دار

اس ام اس رمانتیک جدید

اس ام اس عاشقانه احساسی

پیامک عشق اول

اس ام اس گریه دار و احساسی

اس ام اس رمانتیک عشق اول

اس ام اس عاشقانه ابراز علاقه

اس ام اس عاشقانه و گریه دار

اس ام اس دوستت دارم

اس ام اس عاشقانه انتظار

اس ام اس عاشقانه و فلسفی جدید

عاشقانه های جالب

سایت عاشقانه ها

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی